M
Miess
Vieras
No varmaan joo mut esimmm talvella ei niin helppoo :/
Elämä ei ole aina helppoa. Olisi kannattanut miettiä sitä, ennen kuin kaahasit kortin hyllylle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No varmaan joo mut esimmm talvella ei niin helppoo :/
No kyllä mä KADUN!!!! Et en mä ylpee siitä ole kuitenkaan, mut hei ihmiset MUUTTUU!!!!!
Mä voin NIIIIN samaistuu suhun.. mun iskä makso mulle kortin ja eikä täst ees kauaa oo kun oon sen saanu ja toki halusin sit kamuille näyttää et osaan ajaa ja vielä lainasin sit iskän autoo.. meni vähä kovaa ja vitun sivarikytät nappas kii ja vei kortin kuivuun!! Ihan helvetin kivat sakot sain ja oon vielä koulus ja joo oon kans raskaana ja tammikuun alus pitäs masukki syntyy! JEE! oon siitä niin häpi! Mut joo ei oo varaa maksaa sakkoi kun poikakaveri, joka ei oo lapsen isä ei sitä suostu maksaan. Iskä kilahti ihan huolella joten ei sieltäkään kandee pyytää mitään. Vaunuikaa ei oo hommattu vielä ja iskä vei auton.. MIST VITUST mä saan rahat niihin vaunuihin? maksaako sossu? joo harmittaa ehkä pikkusesti![]()
No kyllä kadun ihan varmasti mä oon vaan NIIIIIIIIIIIIIIIIIIN suorasananen!!!
En aina ajattele mitä sanon, kerrankin kaverille sanoin et KARSEE paita, vaikkei pitänyt
Multa vaan pääsee aina välistä tommosia!
Mun mielestä sossu maksaa tommoset kuten vaunut?
Iskä on tähän mennessä multa maksanut vuokrat ja muut mut nyt sano et pitäs sossuu mennä hakee rahaa ku ei sil kuulemma riitä rahat maksaa mulle kaikkee ja kiva ku koitin noita sossun papereita niiku netissä täyttää ni en mä osannut enkä tajuu niistä MITÄÄN!!!!!!
joo ei niistä tajuu mitää! Sit ne o ihan idareita siel sossus ku ne pitää iha tyhminä ku ei tajuta noist mitää!
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmät;30375466:Huomaa että miten pentuja ootte, seuraavalla kerralla maksatte sakot pillulla niin saatte pitää korttinne.
Nii mikä teini mä oon?????? Toi 95 on SYNTYMÄVUOSI!!!!!!!!!!!!
Kaikki ku ei sytynyt se lusikka suussa!!! Mul on nyt vähän rankkaa muutenkin mut mä SELVIÄN! Oon selvinnyht tähänkin asti YKSIN!!!
Oon selvinnyht tähänkin asti YKSIN!!!
No hei MÄ OLEN asunut yksin jo yli PUOLI vuottaJa en oo polttanu kämppää maan tasalle tai saanut ees YHTÄ varoitusta!! Et ihan hyvin pystyn kyllä huolehtii
DD
!
ai miten niin! Oon jo kuitenki täysikänen ja raskaana! Oli sitäpaitsi ihan melkein suunniteltu ja tammikuus saan masukin syliin! Onneks sit saa lapsilisää ja äippärahaa!