Multa lähti ajokortti eilen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vauhti Wilma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos kauppaa on kerran 3km matkaa ja sie oot laiska, niin sittenhän sun ei tarvi käydä kaupassa kuin kerran viikossa. Ostat vaa kärryjen korin täyteen evästä ja pukkaat kotiin. Ei sulla kuitenkaan muutakaan tekemistä ole, voit varata hommaan koko päivän.

Ei se oo tosiaan mahotonta olla autotta vauvan kanssa. Meillä auto oli jo sillon mutta paljolti kävelin asioilla vaunujen kanssa. Sillon kun ei ollu mitää jättiostoksia tiedossa tai suurta postipakettia tms joka ei olis mahtunu vaunuun. Ap kävelee vaan ny kun ite käytöksellään menetti mahollisuuden ajaa. Ei oo kaupat meilläkään naapurissa eikä muut kohteet.

Mä voin NIIIIN samaistuu suhun.. mun iskä makso mulle kortin ja eikä täst ees kauaa oo kun oon sen saanu ja toki halusin sit kamuille näyttää et osaan ajaa ja vielä lainasin sit iskän autoo.. meni vähä kovaa ja vitun sivarikytät nappas kii ja vei kortin kuivuun!! Ihan helvetin kivat sakot sain ja oon vielä koulus ja joo oon kans raskaana ja tammikuun alus pitäs masukki syntyy! JEE! oon siitä niin häpi! Mut joo ei oo varaa maksaa sakkoi kun poikakaveri, joka ei oo lapsen isä ei sitä suostu maksaan. Iskä kilahti ihan huolella joten ei sieltäkään kandee pyytää mitään. Vaunuikaa ei oo hommattu vielä ja iskä vei auton.. MIST VITUST mä saan rahat niihin vaunuihin? maksaako sossu? joo harmittaa ehkä pikkusesti :(

Mä voin NIIIIN samaistuu suhun.. mun iskä makso mulle kortin ja eikä täst ees kauaa oo kun oon sen saanu ja toki halusin sit kamuille näyttää et osaan ajaa ja vielä lainasin sit iskän autoo.. meni vähä kovaa ja vitun sivarikytät nappas kii ja vei kortin kuivuun!! Ihan helvetin kivat sakot sain ja oon vielä koulus ja joo oon kans raskaana ja tammikuun alus pitäs masukki syntyy! JEE! oon siitä niin häpi! Mut joo ei oo varaa maksaa sakkoi kun poikakaveri, joka ei oo lapsen isä ei sitä suostu maksaan. Iskä kilahti ihan huolella joten ei sieltäkään kandee pyytää mitään. Vaunuikaa ei oo hommattu vielä ja iskä vei auton.. MIST VITUST mä saan rahat niihin vaunuihin? maksaako sossu? joo harmittaa ehkä pikkusesti :(

Yks nikki per ketju, bannii ropisee etkä pääse provoilee tänne enää.

No kyllä kadun ihan varmasti mä oon vaan NIIIIIIIIIIIIIIIIIIN suorasananen!!!
En aina ajattele mitä sanon, kerrankin kaverille sanoin et KARSEE paita, vaikkei pitänyt :D:D
Multa vaan pääsee aina välistä tommosia!

Mun mielestä sossu maksaa tommoset kuten vaunut?
Iskä on tähän mennessä multa maksanut vuokrat ja muut mut nyt sano et pitäs sossuu mennä hakee rahaa ku ei sil kuulemma riitä rahat maksaa mulle kaikkee ja kiva ku koitin noita sossun papereita niiku netissä täyttää ni en mä osannut enkä tajuu niistä MITÄÄN!!!!!!

No kyllä kadun ihan varmasti mä oon vaan NIIIIIIIIIIIIIIIIIIN suorasananen!!!
En aina ajattele mitä sanon, kerrankin kaverille sanoin et KARSEE paita, vaikkei pitänyt :D:D
Multa vaan pääsee aina välistä tommosia!

Mä olen oikeasti huolissani tämän maan tilasta. Tuollaiset ihmiset, jotka tuskin pystyvät huolehtimaan itsestään, tulevat vanhemmiksi. Suorasanaisuudella ei ole mitään tekemistä hölmöyden kanssa.

Mun mielestä sossu maksaa tommoset kuten vaunut?
Iskä on tähän mennessä multa maksanut vuokrat ja muut mut nyt sano et pitäs sossuu mennä hakee rahaa ku ei sil kuulemma riitä rahat maksaa mulle kaikkee ja kiva ku koitin noita sossun papereita niiku netissä täyttää ni en mä osannut enkä tajuu niistä MITÄÄN!!!!!!

joo ei niistä tajuu mitää! Sit ne o ihan idareita siel sossus ku ne pitää iha tyhminä ku ei tajuta noist mitää!

No hei MÄ OLEN asunut yksin jo yli PUOLI vuotta :D Ja en oo polttanu kämppää maan tasalle tai saanut ees YHTÄ varoitusta!! Et ihan hyvin pystyn kyllä huolehtii :DDD

Ja mä oon vähän tällanen, kaveritki sanoo et oon ihan kreisi välillä MUTTA ne tietää myös et oon tosi herkkä ja ajattelen AINA ensin muita!!

Ja mulla on tasn tää NIKKI! en oo ees ikinä ennen tänne kirjottanut ennen tätä päivää, ja nyt haluisinkin tollasen tumman nikin!

[QUOTE="pii";30375469]Täällä on näköjään alamittaisten teinien kokoontumisajot käynnissä. Ei paljoa järki tunnu päätä pakottavan....[/QUOTE]

ai miten niin! Oon jo kuitenki täysikänen ja raskaana! Oli sitäpaitsi ihan melkein suunniteltu ja tammikuus saan masukin syliin! Onneks sit saa lapsilisää ja äippärahaa!

Kerran olen saanut sakon 20 vuoden aikana. Sekin oli puolivahingossa. Risteysalueella oli kilometrin verran 80 rajoitus ja heti siinä alussa ajoin 93. Kyllä ärsytti oma huolimattomuus.

Nii mikä teini mä oon?????? Toi 95 on SYNTYMÄVUOSI!!!!!!!!!!!!
Kaikki ku ei sytynyt se lusikka suussa!!! Mul on nyt vähän rankkaa muutenkin mut mä SELVIÄN! Oon selvinnyht tähänkin asti YKSIN!!!

No hei MÄ OLEN asunut yksin jo yli PUOLI vuotta :D Ja en oo polttanu kämppää maan tasalle tai saanut ees YHTÄ varoitusta!! Et ihan hyvin pystyn kyllä huolehtii :DDD
!

Tuohan se saavutus on ja kertoo todella, että osaa pitää huolta itsestään. Nimittäin se on ihan oletusarvo, ettei saa varoituksia tai polta kämppää maan tasalle. Mutta vastuunkannosta se ei vielä kerro mitään.

Huolestuttava tämä trendi, että naiset, jotka ovat vielä itsekin lapsia, tekevät niitä lisää. Kannattaisi pitää ne pillerit käytössä ja kortsut päällä edes siihen asti, että on koulutus hommattu ja on oma elämä hanskassa.

Tosin sulle on myöhäistä saarnata, toivottavasti aikuistut ennemmin kuin myöhemmin ja saatte perhe-elämän rullaamaan lapsesi isän kanssa.

Mikä ihmeen provo tää nyt on mitä TARVII KOKO AJAN JAUHAA :DS:D:D:D
Ja MUN ISKÄ EI ENÄÄ MAKSA!!!! Jos satut yhtää lukemaan mitä kirjotan, siksi mä sinne sossuun oon menossakin!!!! Halooo!