multa hajoaaa pää! Siis nyt särkee sit vaihteeks hammas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Joulun alla sain kuurin tulehtuneeseen viisaudenhampaaseen. Se meni hienosti ohi muutamassa päivässä. Heti kuurin loputtua alkoi eilen pissatulehdus, johon aloitin kuurin eilen. Ja sitten illalla alkoi menkat, lääkkeillä käynnistettynä vihdoin kp 75 kivuliaina kuin mitkä. Eilen illalla alkoi yhtä hammasta kolottaa ja tänään se särkee jo jumalattomasti! Siis multa hajoaa pää!Hammas särkee, pää särkee vatsa särkee, selkä särkee, pissa kirvelee, polttaa ja kouristaa.. Herättäkää mut parin viikon päästä.

Juu mulla vähän sama fiilis. Joulun alla särki hammasta ihan kamalasti! Ja mitään kunnon särkylääkettä ei voi ottaa kun oon raskaana. Oli pissatulehdus, hiivatulehdus. Nyt närästää niin ettei mitään voi syödä. Ja muutenkin ihan kamalan väsynyt olo! Maha painaa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Juu mulla vähän sama fiilis. Joulun alla särki hammasta ihan kamalasti! Ja mitään kunnon särkylääkettä ei voi ottaa kun oon raskaana. Oli pissatulehdus, hiivatulehdus. Nyt närästää niin ettei mitään voi syödä. Ja muutenkin ihan kamalan väsynyt olo! Maha painaa jne.

Olisinpa edes raskaana. Joulun alla selvisi myös PCO, johon sain nyt lääkkeet, mutta toiveikkuus raskautumisesta koki kovan kolahduksen. Nyt mennään yk7, kuukausia on kyllä ollut jo 8 mutta pitkät kierrot.

olis hyvä särkylääke hammassärkyyn?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieku:

olis hyvä särkylääke hammassärkyyn?

Paras ja ainoa mikä mulla auttaa on burana. Panadol ei auta mitään.

Jatkuu vaan ja mä en voi ottaa ees buranaa kun on vatsahaava. Panadol ei auta mittään. Nyt särkee koko naamaa, eli juurikin onteloissa varmaan häikkä. Mutta kun mulla on jo kuuri pissatulehdukseen.

Yhteistyössä