Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä näin unta että päästelin käärmeitä, skorppioneja, lihansyöjämatoja yms. muita hirvityksiä vapaaksi näyttääkseni jollekkin et millaisia ne on. Sit mä en saanut niitä takaisin purkkiin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeespoks:Minä vaikka teippaan sen rusetin tuon vaavan päähän 1-vuotissynttärinä. Ei ole tukkaa sen vertaa, että saisi minkäänlaista ponnaria.
Miksi tyttövauvat eivät kaikki voisi syntyä tukka valmiina päässä niin tietäisi niiden olevan tyttöjä???? |O
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja Jeespoks:Minä vaikka teippaan sen rusetin tuon vaavan päähän 1-vuotissynttärinä. Ei ole tukkaa sen vertaa, että saisi minkäänlaista ponnaria.
Miksi tyttövauvat eivät kaikki voisi syntyä tukka valmiina päässä niin tietäisi niiden olevan tyttöjä???? |O
Meillä oli kuopuksella (poika) hiuksia syntyessään. Monet kerrat ihmiset luuli vauvaa tytöksi, vaikka oli siniset vaatteetkin päällä. Se vaan kun on niin paljon hiuksia..
Alkuperäinen kirjoittaja naana:joo ei siihen kauan mene,jos siis hiukset kasvaa![]()
Meillä eka neiti nyt vähän päälle 2-v ja sitä on ruvennut kiinnostamaan ihan hirveästi kaikki tyttöjen jutut,kaupasta pitäisi vaikka mitä ostaa neidille
Ja toinen neiti kasvamassa kaveriksi mutta hän ei vielä hirveästi noissta ymmärrä,ikää 5 viikkoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja naana:joo ei siihen kauan mene,jos siis hiukset kasvaa![]()
Meillä eka neiti nyt vähän päälle 2-v ja sitä on ruvennut kiinnostamaan ihan hirveästi kaikki tyttöjen jutut,kaupasta pitäisi vaikka mitä ostaa neidille
Ja toinen neiti kasvamassa kaveriksi mutta hän ei vielä hirveästi noissta ymmärrä,ikää 5 viikkoa![]()
Mitkä ihmeen "tyttöjenjutut" :X Ihan mihin tyttönsä opettaa, tuskin meillä kun leikkii poikien leikkejä muutenkin ainoana tyttönä keksii mitään prinsessa hörtylöitä inistä kaupoilla.