Mullehan ihan tömähti takaraivoon yksi juttu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Kohtapuoliinhan Jätkä saa mennä ja ostella kaikenlaisia hiuspompuloita ja muuta sälää. :xmas:
Tosin tuo tyttö on vielä melkeen kalju. :snotty: :xmas:

Näin unta siitä, kun olin teini :o että pitikin sellaista kanavaa keskellä yötä alkaa,, :snotty:

Mä näin unta että päästelin käärmeitä, skorppioneja, lihansyöjämatoja yms. muita hirvityksiä vapaaksi näyttääkseni jollekkin et millaisia ne on. Sit mä en saanut niitä takaisin purkkiin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä näin unta että päästelin käärmeitä, skorppioneja, lihansyöjämatoja yms. muita hirvityksiä vapaaksi näyttääkseni jollekkin et millaisia ne on. Sit mä en saanut niitä takaisin purkkiin :snotty:

Mulla taisi olla sitten pahempi uni. :D :xmas:

Minä näin unta semmosesta hassusta hissistä!!
Se mis on kaks kuilua vierekkäin ja toinen avonainen, oveton, hissi kulkee kokoajan ylöspäin ja toinen alaspäin. Ne semmoset avonaiset mihin hypätään vauhissa kyytiin ja pois kyydistä.
Pelkäsin niitä kauheesti ja päätin että menen kolmanteen kerrokseen portaita pitkin.
Mutta portaatkaan ei ollu oikeanlaiset.
Aina kun pääs rappusten yläpäähän niin viereiset rappuset johti vaan alaspäin. Ekasta kerroksesta ei siis päässyt ylöspäin kun kaikki vierekkäin olevat (oli vielä vihreet kierreportaat ) portaat vei vaan alaspäin.
Olin jo ihan hädissäni. Kiipeilin sitten kaiteiden yli ja päällä että pääsin ylemmäs.

Pääsin vihdoin sinne 3 kerrokseen. Eipä ois kannattanut.
Minun piti sieltä saada lapselle vaatteita. No, siellä oli 1 valkoinen alusasu, valkoinen pitsialuspaita ja valkoiset polvihousut. Minut käskettiin silittämään ne, mutta ne oli ihan homepilkkuja täynnä, ja kamalinta oli kun ne vaatteet oli jonkuu lapsen PÄÄLLÄ, ja minun piti ne siinä silittää!!
Itkin kamalasti. Sanoin etten voinut silittää lasta, mutta minulle sanottiin että rauta ei kuumene niin kovasti että polttaa lapsen.
Ryhdyin itkien hommiin ja silloin herätyskello soi ja herätti minut.

Hirvee uni!!!!!

Tulkintaa??

joo ei siihen kauan mene,jos siis hiukset kasvaa ;)
Meillä eka neiti nyt vähän päälle 2-v ja sitä on ruvennut kiinnostamaan ihan hirveästi kaikki tyttöjen jutut,kaupasta pitäisi vaikka mitä ostaa neidille :)
Ja toinen neiti kasvamassa kaveriksi mutta hän ei vielä hirveästi noissta ymmärrä,ikää 5 viikkoa ;)

Juu ostelehan jo valmiiksi kaikkia kivaa niitä tulevia piiiiiiiitkiä kiharoita varten. Meidän kuopus oli vielä 1v. synttäreillä hampaaton ja päälaella oli vain pari karvaa ristissä. Kummitäti kyseli silloin, että mitä tyttö tahtoisi lahjaksi... Mä tuumasin, että miten olisi tekohampaat ja peruukki =) Noh, nyt tyttö on 2,5v ja saparot heiluen juoksee. Suukin on täynnä pieniä, nättejä hampaita =)

Minä vaikka teippaan sen rusetin tuon vaavan päähän 1-vuotissynttärinä. Ei ole tukkaa sen vertaa, että saisi minkäänlaista ponnaria.
Miksi tyttövauvat eivät kaikki voisi syntyä tukka valmiina päässä niin tietäisi niiden olevan tyttöjä???? |O

Hei muuten niitä on sellaisia pieniä nättejä rusetteja, jotka pysyvät todella kivasti ihan "haivenissakin". Meillä oli sellaisia tytöllä pienenä, kun niitä hiuksia ei todellakaan ollut paljoa. Ensimmäiset rusetit löysin huutonetistä eräältä myyjältä, joka asuu Usassa. Nyt myöhemmin olen ostanut niitä ebaysta. Ne on todella käteviä ja ne todellakin pysyy ohuissakin hiuksissa. Niin ja ovat vielä kauniitakin. Niissä on kiinnityssysteeminä se ns. "alligator clip"

Ps. eräs tuttava oli laittanut suht kaljulle pienelle tytölleen juhliin rusetin sinitarralla päähän. Oli kuulemma jopa pysynyt vähän aikaa... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jeespoks:
Minä vaikka teippaan sen rusetin tuon vaavan päähän 1-vuotissynttärinä. Ei ole tukkaa sen vertaa, että saisi minkäänlaista ponnaria.
Miksi tyttövauvat eivät kaikki voisi syntyä tukka valmiina päässä niin tietäisi niiden olevan tyttöjä???? |O

Meillä oli kuopuksella (poika) hiuksia syntyessään. Monet kerrat ihmiset luuli vauvaa tytöksi, vaikka oli siniset vaatteetkin päällä. Se vaan kun on niin paljon hiuksia..

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeespoks:

Meillä oli kuopuksella (poika) hiuksia syntyessään. Monet kerrat ihmiset luuli vauvaa tytöksi, vaikka oli siniset vaatteetkin päällä. Se vaan kun on niin paljon hiuksia..

Mä kanssa olen aina ihmetellyt/ihastellut niitä vauvoja, joilla on jo syntyessään ihan kammattavaa tukkaa... Meillä kun kaikki ovat syntyneet suht kaljuina. Ihania klanipäitä ne ovat olleet. Kun vieressä on sitten ollut samanikäinen vauva, jolla on ollut ihan hurja "pystytukka" - onhan se ollut hassu näky =)

Alkuperäinen kirjoittaja naana:
Meillä eka neiti nyt vähän päälle 2-v ja sitä on ruvennut kiinnostamaan ihan hirveästi kaikki tyttöjen jutut,kaupasta pitäisi vaikka mitä ostaa neidille :)
Ja toinen neiti kasvamassa kaveriksi mutta hän ei vielä hirveästi noissta ymmärrä,ikää 5 viikkoa ;)

Mitkä ihmeen "tyttöjenjutut" :X Ihan mihin tyttönsä opettaa, tuskin meillä kun leikkii poikien leikkejä muutenkin ainoana tyttönä keksii mitään prinsessa hörtylöitä inistä kaupoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja naana:

Mitkä ihmeen "tyttöjenjutut" :X Ihan mihin tyttönsä opettaa, tuskin meillä kun leikkii poikien leikkejä muutenkin ainoana tyttönä keksii mitään prinsessa hörtylöitä inistä kaupoilla.

Taitaa se silti olla joskus niinkin, että ne prinsessajutut tytöillä on jossain "selkärangassa". Siis meillä kuopus on tyttö, joka leikkii aina kahden isoveljensä kanssa autoilla, ritarileikkejä tms. Silti kun sitten itsekseen leikkii, hakee oma-aloitteisesti nukkeja, leikkihevosia yms. Tyttö itse tahtoo mekkoja päälle ja rusetteja hiuksiin. En mä niitä sille pakolla laita. Tyttö tykkää kauniista vaatteista. Toki jos hänellä ei niitä olisi, tuskin sellaisia osaisi kaivatakaan.

Yhteistyössä