mulle uusi kännykkä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain!

Vieras
Suositelkaa mulle uutta kännykkää!!!
Vanha menossa kovaa kyytiä rikki ja nyt pitäis uusi ostaa mutta ei hajuakaa et millanen.
Hintaa sais olla kaikkea alle 200 euron. Aikaisemmin mulla on ollu sekä nokia että samsung mut samsung:ssa ollu usein ongelmia kun joku soittanut nii kentät häviää jota ei nokiassa ole ollut. Toisaalta nokian puhelimissa monesti jo uutena ollu todella inhottavia ongelmia ja heti joutunut viemään korjuuksille :(

Millasia ne kosketusnäyttö puhelimet on, onko toiminu vai meneekö helposti jotai rikki tai onko vaikee käyttösiä?

Ajattelin netistä tilata ku täälä ei oikee kunnon liikkeitä ole, ei ainakaa sellasia josta sais hyvää puoluetonta tietoa puhelimista. Aina ne vaa kehuu sitä mikä justii silloin on in.... Tottakai... :D

KOKEMUKSIA JA MALLEJA KIITOS!!!

Vaikee sanoo, mutta itse tilasin justiin itelleni Nokia C7:n. =) Saa nähdä millainen on. Edelliset on tähän mennessä palvelleet aina moitteetta, toivottavasti tämäkin. :P

Ostin just kytkynä DNA:lta iphone 4:n ja kuukauden käytön jälkeen täytyy kyllä olla erittäin tyytyväinen siihen :) stailsin sitä vielä vähän kun oli niin tylsän värinen: http://designskins.fi/fi/kappale/kaennykaet---kaemmentietokoneet/apple/iphone-4-logollinen-malli/bluetenzauber/bluetenflug/#panel-1

[QUOTE="Coco";24468469]Ostin just kytkynä DNA:lta iphone 4:n ja kuukauden käytön jälkeen täytyy kyllä olla erittäin tyytyväinen siihen :) stailsin sitä vielä vähän kun oli niin tylsän värinen: DesignSkins® & DeinDesign™ - - - iPhone 4 [logollinen malli] - Blütenzauber - Blütenflug[/QUOTE]

Olen kuullut tuosta nettikaupasta pelkkää huonoa. Ei kuulemma toimita vaan pitää rahat itsellään. Kiertäkää kaukaa. Muistaakseni olen lukenut jostain, että poliisikin on tuosta varoitellut.

Yhteistyössä