Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Hienothan noi on mut kuin käytännölliset esim kasata autoon?
Alkuperäinen kirjoittaja .:aivan ihanat vaunut!! mistä tuollasia saa?
Alkuperäinen kirjoittaja niih:hyi kun noi on rumatei tuu yhtään kuumetta.. hehee
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Huutonettiä yks päivä selailin aikani kuluksi ja noi näin siellä ja rakastuin heti :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:Kyllä vaunujen pitää olla modernit ja mustarenkaiset.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:Kyllä vaunujen pitää olla modernit ja mustarenkaiset.
Kuka kumma niin sanoo?
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kiva, kun kiviäkin kiinnosti |O Te huomaatte mut aina, kun raivoan, mut jos on jotain normaalia sanottavaa jostain, niin...varsin hiljaista on :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:Kyllä vaunujen pitää olla modernit ja mustarenkaiset.
Kuka kumma niin sanoo?
Justhan minä niin sanoin. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kiva, kun kiviäkin kiinnosti |O Te huomaatte mut aina, kun raivoan, mut jos on jotain normaalia sanottavaa jostain, niin...varsin hiljaista on :xmas:
Mä olen huomannu saman... Jos teen normaalin aloituksen, ei kovin moni vastaa.. Mutta appajee, jos vingun exästä, tai kerron juovani rannalla, johan tulee vastauksia![]()