Mulle tuli just vauvakuume... (sis.kuvan)

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=82744394

Tossa linkki, ellei kuva tule suoraan...

cb69eeb1c40e9eab7d4635240996b-orig.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Hienothan noi on mut kuin käytännölliset esim kasata autoon?

En mä ehkä oikeasti ole nyt vauvahaaveineni kovin tosissani, niin enpä tullut aatelleeksi... Mutta tommoset vois haluta vaikka koristeeks nurkkiin, niin hienot mun mielestä =)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
aivan ihanat vaunut!! mistä tuollasia saa?

Noi on huuto.netissä huudettavana, kai jostain muualtakin voi tuurilla löytää - en tiedä. Aika kiven alla vaan taitavat olla.

Kuopus oli sairaalassa joskus semmosissa Wanhoissa kotimaisissa kärryissä, joista pistin kuvankin tänne, mutten löydä sitä ketjua enää... Siinä ketjussa vaan tuli se niiden merkki esille, ja sen avulla ois voinut ehkä löytääkin jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Kiva, kun kiviäkin kiinnosti |O Te huomaatte mut aina, kun raivoan, mut jos on jotain normaalia sanottavaa jostain, niin...varsin hiljaista on :xmas:

Mä olen huomannu saman... Jos teen normaalin aloituksen, ei kovin moni vastaa.. Mutta appajee, jos vingun exästä, tai kerron juovani rannalla, johan tulee vastauksia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Kiva, kun kiviäkin kiinnosti |O Te huomaatte mut aina, kun raivoan, mut jos on jotain normaalia sanottavaa jostain, niin...varsin hiljaista on :xmas:

Mä olen huomannu saman... Jos teen normaalin aloituksen, ei kovin moni vastaa.. Mutta appajee, jos vingun exästä, tai kerron juovani rannalla, johan tulee vastauksia :D

Nimenomaan, nimenomaan :D

Esikoisella 90-luvulla parvekevaunuina ton tyyliset merkiltä ITKIN !!! :D Vaunuliikkeen omistajan mukaan vanhat tanskalaiset vaunut. Ne oli ainakin ihan huiput. Mahtui 1v:kin toppavaatteissa sisään ja kun niitä keinutti, keinui pehmeästi kuin kehto. Ikävä kyllä oli pakko luopua käyttöiän jälkeen, kun ei ollut enää tilaa säilyttää. Myin ne 20 markalla naapurille.

Yhteistyössä