mulle tulee äitipuoli :O

siis voi elämä..Meen isä (reilu50v) on nyt mennyt ihan sekaisin! on nyt muutaman vuoden rampannut thaimaassa ja yksi nainen on sitten vastaavasti ollut täällä suomessa lomalla..

Nyt on taas siellä kuukauden ja ilmeisesti menneen nyt naimisiin..voi venäjä!!!

Ja tietysti nainen on siis nuori,n.30v ja kumpikaan heistä ei osaa kunnolla englantia joten en tajua miten ne edes tulee toimeen,mun isällä on ystävä jolla on thaimaasta kotoisin oleva vaimo (olleet kyllä jo monta monta vuotta yhdessä) ja tää ystävän vaimo on meidän isän vaimon serkku :eek: :eek:

Mua yököttää koko touhu

kunhan purkauduin asiasta
 
.
Pian teillä on koko suku sieltä. Oon nähny näin käyvän, ensin tulee vaimo, sitten vaimon sisko ja sen serkku ja niitten vanhemmat. Toivottavasti isälläs on testamentti tehtuynä ja jää suomeen asumaan....
 
hmph
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Pian teillä on koko suku sieltä. Oon nähny näin käyvän, ensin tulee vaimo, sitten vaimon sisko ja sen serkku ja niitten vanhemmat. Toivottavasti isälläs on testamentti tehtuynä ja jää suomeen asumaan....
Höpönlöpön!
 
IhanaValo
Miusta tuo on jokseenkin ällöä..anteeks. Siis vähän epätoivon maku tulee jos miehen pitää jostain Thaimaasta hommata vaimo, jonka kans ei oo ees yhteistä kieltä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja kih:
Mä en ainakaan pidä mun äidin uutta miestä minään isäpuolena. Koska olen 22-vuotias ... eriasia, jos oisin pikkulapsi.
Se on vaan äidin mies. Ja ei mun isä :D
no en mäkään sitä äidiksi aatellut kutsua..kunhan laitoin sen otsikkoon!

mä onneksi asun heistä kaukana joten ei tarvitse olla hirveesti tekemisissä tai miten edes olisin sen naisen kanssa tekemisissä kun ei se puhu englantia
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Miusta tuo on jokseenkin ällöä..anteeks. Siis vähän epätoivon maku tulee jos miehen pitää jostain Thaimaasta hommata vaimo, jonka kans ei oo ees yhteistä kieltä :/
no tätä mieltä mäkin oon..50v mies ja joku hemmetin nuori thai-vaimo..voi elämä!!

en kyllä usko hetkeekään että ne yhdessä pysyy,se nainen haluu vaan suomen kansalaisuuden
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
varo vaan ,ettei perinö mee sille muijalle.... noi nyhtää kaiken ja kun on kukkaro ja tili tyhjä,nii seuraavan uhrin kainaloon...
tuliko nyt vähän liioiteltua? Sama homma on jos menee suomalaisen kanssa naimisiin. Jos avioehtoa ei ole niin puolet menee, ja lopusta perintöosuus heidän lapsilleen.
 
no
Justhan joku aika sitte tuli ohjelma tuosta että thaimaalaisilla naisilla ei ole mitään toivoa tulevasta omassa maassaan. Siksi heidät yritetään naittaa ulkomaalaisen kanssa että saisivat paremman tulevaisuuden. Oikeen netistä etitään eri maista heille sulhoa ja on onnenpotku jos joku heihin rakastuu ja menee naimisiin ni pääsevät pois maasta ja parempi tulevaisuus kun mies "rikas ulkomaalainen"joka elättää ja ehkä hommaa naiselle työnkin uudessa maassa.
Oletko varma ettei nyt ole käynyt näin jos sen naisen siskokin on jo täällä vai serkkuko se oli? Noi thaimaalaiset on pikkusia ja sulosia ja ovat hulluna näihin suomipoikapullukoihin. Rakastuvat kai kehen vaan että pääsevät tänne?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
varo vaan ,ettei perinö mee sille muijalle.... noi nyhtää kaiken ja kun on kukkaro ja tili tyhjä,nii seuraavan uhrin kainaloon...
tuliko nyt vähän liioiteltua? Sama homma on jos menee suomalaisen kanssa naimisiin. Jos avioehtoa ei ole niin puolet menee, ja lopusta perintöosuus heidän lapsilleen.
kyllä heillä kuulemma on avioehto ja en mä nyt minkään perinnön takia tässä mesoo ja tuskimpa mitään perintöä niin hirveesti on edes..

mun isää mä mietin tässä,toivottavasti ei kadu jälkeenpäin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Justhan joku aika sitte tuli ohjelma tuosta että thaimaalaisilla naisilla ei ole mitään toivoa tulevasta omassa maassaan. Siksi heidät yritetään naittaa ulkomaalaisen kanssa että saisivat paremman tulevaisuuden. Oikeen netistä etitään eri maista heille sulhoa ja on onnenpotku jos joku heihin rakastuu ja menee naimisiin ni pääsevät pois maasta ja parempi tulevaisuus kun mies "rikas ulkomaalainen"joka elättää ja ehkä hommaa naiselle työnkin uudessa maassa.
Oletko varma ettei nyt ole käynyt näin jos sen naisen siskokin on jo täällä vai serkkuko se oli? Noi thaimaalaiset on pikkusia ja sulosia ja ovat hulluna näihin suomipoikapullukoihin. Rakastuvat kai kehen vaan että pääsevät tänne?
serkku se on mutta varmaan on käynyt samalla tavalla ja mua kyllä yököttää..

ja hävettää
 
himokas joulumuari
Onhan noita nähty,täälläkin kaksi miestä,yli kuuskymppisiä ja nuoret thai-vaimot.
Jotenkin säälittää liittojen molemmat osapuolet.
Vanha äijä ostaa rahalla nuoren vaimon egoaan pönkittääkseen ja epätoivoisesti yrittää olla niin nuorekasta ja nuori vaimo pakosta sitten joutuu elämään vanhan eltaantuneen läskin kanssa saadakseen paremman elintason.Rakkaudesta ei ole tietoakaan.
 
just
Hyvän diilin isäs teki. Yhteinen kieli löytyy makkarinpuolella, siivoo ja tekee ruuan. Mitä muuta mies haluaa? Parempi vaan kun ei tarvii akkojen kans keskustellakaan! Muuta en keksi kun tääkin pirun pieni kaupunki on kohta puolillaan Thaimaa-Suomi- lapsia..!!YÄK
 
-
Kannattaa jutella isän kanssa niistä kaikenmaailman sukuvelvotteista, jos ihan naimisiin asti ovat menossa (ja näin kai on toimittava, jotta naisen yleensäkään saa Suomeen pidemmäksi ajaksi). Joskus näin tv:stä jonkun dokumentin, jossa suku oli sitten vaatimassa vaikka mitä, kun suomalainen mies ja thai-nainen menivät Thaimaassakin naimisiin (tunnustaako Suomi yksistään Thaimaassa vihkimisen?). Voihan tuo homma toimiakin, mutta olisin kyllä itsekin huolissani.
 
vieras
Miksi 50 v. mies ei saisi omalla elämällään tehdä mitä haluaa. Vaikka ottaa 20 vuotta nuoremman thai-vaimon. Jos se parantaa elämänlaatua, niin mitä me olemme häntä moittimaan. Se edellinen, suomalainen vaimo, on todennäköisesti ollut vähemmän mukava. Jos suomalainen vähänkin julkkis nuori nainen menee etelänmaalaisen kanssa yhteen, niin siitä revitään vain lööppejä ja ihaillaan. Samoin nuoria suomalaisia naisia on ulkomailla fiinimmän miehen perässä pilvin pimein. Miehet ei saa menetellä noin. Ei teitenkään.
 

Yhteistyössä