Mulle tarjottiin taas työtä. =D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mä olen suosittu.. tai sitten mun työpaikalla pelästyttiin, että kilpaileva ketju vie mut kokonaan. :D

Noh, vielä ei oo kirkossa kuulutettu, huhupuheita vähän, mutta jos päällikkö niistä jo puhuu niin jotain muutosta on kaiketi ilmassa.. =)

Niinhän se on että jos kaupanalalta/myyntityöstä ei saa itselleen töitä, niin sitten juoksee jo töitä karkuun...

Mut aikoinaan pyydettiin töihin kioskille, olivat miettineet mua ihan sen perusteella kun kävin kipsalla asiakkaana. Ja niin mä sitten menin kesätöihin ja sen jälkeen ei oo päivääkään tarvinnut olla työttömänä.

Palkka nyt on niin ja näin, mutta töitä löytyy aina.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Niinhän se on että jos kaupanalalta/myyntityöstä ei saa itselleen töitä, niin sitten juoksee jo töitä karkuun...

Mut aikoinaan pyydettiin töihin kioskille, olivat miettineet mua ihan sen perusteella kun kävin kipsalla asiakkaana. Ja niin mä sitten menin kesätöihin ja sen jälkeen ei oo päivääkään tarvinnut olla työttömänä.

Palkka nyt on niin ja näin, mutta töitä löytyy aina.

Mulle tarjottiin uuden työn mukana myös palkankorotusta, saisin oman vastuualueen ja työtä vastaava palkkaus sitt myös. Nyt pitää ensin vaan toivoa, että meidän nykyinen päällikkö tajuaa vihdoin nostaa kytkintä vaikka vain osittain, ja ihminen jota on kaavailtu tilalle pääsee palkkaamaan mut sitten itselleen.. :D

Ehkä jo ensi kaudeksi. :D

Yhteistyössä