Mulle tarjottiin lainaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Milla"

Vieras
Oon tässä aika tiukoilla ollu rahallisesti kesän jälkee. Kaikki ollu niukkaa kaikki rahat menee melkein suoraan laskuihin. Lapsillekkaa ei oikeen mitää. Ukon pienellä palkalla eletään ja mulla alkaa työt vasta tammikuussa ja sitä ennen saan vaan työttömyyskorvausta.

Ja sit just äsken tupsahti postilaatikosta lainatarjous! 2500 euroo saa heti ja sitten kuukausierä olis vaan 70e! Täytin heti laput ja tossa se oottais nyt postitusta. Ajatella jos ton ottais nii olis loppuvuosi helppoo, vois tehä perheen kans pienen matkan ja ostaa lapsillekki kunnon Joululahjat!

Ja tammikuussa sit meen töihin, että sitten kyllä pärjääkin. Ihan hassua kun just mietin, että kun sais tonnin jostain ni selviäis vuoden loppuun. Mut 2500 ja sit sais vähä ekstraakin!

[QUOTE="Milla";24853418]70 euroo kuussa vaan joten en tosiaan oo missään kuses![/QUOTE]

Pislirinkin voi määritellä eri tavoin, kyllä mua ainakin ketuttais maksaa 2500e:n lainasta pitkästi yli 4000e korkoineen ja kuluineen!

Jos lainaa otat niin kannattaa ottaa vain se tonni, jolla alunperin ajattelit pärjätä. Kalliilla korolla ei kannata mitään ekstroja maksella. Ekstrakivaa varten alat sitten säästää tammikuusta eteenpäin.

Pislirinkin voi määritellä eri tavoin, kyllä mua ainakin ketuttais maksaa 2500e:n lainasta pitkästi yli 4000e korkoineen ja kuluineen!

EN tajunnu. 70e kuussa maksan sit. Öö eli ei mitään siihen nähen että saa matkan, raha-asiat kuntoon ja lapsille mahtijoulu! Kaikkea ei mitata rahassa ja onhan mun sit helppo maksaa 70e kuussa kun tienaan enempi. Tienaan kuiteski enempi kuin 70e enempi!

Pikavipit lienee tuttu termi? Rahaa saa vähäisilläkin tuloilla, mutta korot ja kulut on tähtitieteelliset.

Jos kerta luottotiedot kunnossa, suosittelen lainanottopaikaksi pankkia, säästät huimasti! Pienemmät korot ja kulut.

Vaan eipä tuo liene minun pussistani pois, jos sulla kerta on sit tammikuussa niin suuret tulot, että niillä voi maksella noi pikalainan korot...

Luuletko sinä tosiaan maksavasi takaisin vain sen 2500€ mikä on lainasumma? Kyllä siihen kuule tulee (korkeat) korot ja lainanhoitomaksut päälle. Aika kallista helpottaa elämää tollaisella. Joa pakko on lainata, niin lainaa vain se tonni ja käytä se viisaasti.

Jes ukko suostuu!!! Se sano että se on mun laina mutta se maksaa sitä vuoden loppuun ja tammikuun kunnes saan rahaa enempi!!! Ja nyt päästään koko perhe ekaa kertaa yhessä ulkomaille ja pakoon pimeetä talvee. Ja sit lapsille ikimuistoinen Joulu.

Rikkaat ei tajuu sitä että kaikki ei oo syntyny kultalusikka suussa. Ja rikkaat ei tajuu että ei niitä lapsuuden jouluja ikinä saa takas. lapset on nyt 6 ja 4 ja uskoo varmaan molemmat vikaa kertaa joulupukkiin! Että siksi on aika tärkee joulu.

Pikavipit lienee tuttu termi? Rahaa saa vähäisilläkin tuloilla, mutta korot ja kulut on tähtitieteelliset.

Jos kerta luottotiedot kunnossa, suosittelen lainanottopaikaksi pankkia, säästät huimasti! Pienemmät korot ja kulut.

Vaan eipä tuo liene minun pussistani pois, jos sulla kerta on sit tammikuussa niin suuret tulot, että niillä voi maksella noi pikalainan korot...

Ei oo pikavippi vaan ihan laina. Ja ilman lisäkuluja tossa lukee. Ihan eri ku pikavippi ku sehän pitää maksaa takas 2 viikos tai kuukaudes ja joutuu maksaa paljon enempi. Ne on ihan älyttömiä.

Eikä mulla tammikuussa mikkään suuret tulot oo mutta kummiski ihan erilaiset kuin nyt. Nyt saan käteen jotai 900 kuus ja sitten saan varmaan 1200. Mutta siin on 300 ero joten helppo maksaa 70e ja silti jää 200 ylimääräistä!

[QUOTE="Milla";24853533]Ei oo pikavippi vaan ihan laina. Ja ilman lisäkuluja tossa lukee. Ihan eri ku pikavippi ku sehän pitää maksaa takas 2 viikos tai kuukaudes ja joutuu maksaa paljon enempi. Ne on ihan älyttömiä.

Eikä mulla tammikuussa mikkään suuret tulot oo mutta kummiski ihan erilaiset kuin nyt. Nyt saan käteen jotai 900 kuus ja sitten saan varmaan 1200. Mutta siin on 300 ero joten helppo maksaa 70e ja silti jää 200 ylimääräistä![/QUOTE]

Jaha, kerrotko mistä puljusta tämmöisen lainatarjouksen saa? Voisin ottaa heti kans, maksais asuntolainen tuolla pois ja sit vaan lyhentelis "kulutonta"!?

sain saman kirjeen ja vaikka raha olis kuinka tiukilla niin kuin nyt on niin laitoin roskiin. se on vain 70e kuussa mutta HALOO millä korolla. en ikinä ota tollasta paskaa.

Luuletko sinä tosiaan maksavasi takaisin vain sen 2500€ mikä on lainasumma? Kyllä siihen kuule tulee (korkeat) korot ja lainanhoitomaksut päälle. Aika kallista helpottaa elämää tollaisella. Joa pakko on lainata, niin lainaa vain se tonni ja käytä se viisaasti.

EI ole mitään lainanhoitomaksuja! Näin lukee: Ei avaus- tai toimitusmaksuja. Tietty jos ois rahaa en ottais lainaa mutta parempi näin. Ite ainakin tykkään että saan kerralla paljon rahaa ja kaikki asiat kuntoon ja sitten maksaa pois pikkuhiljaa.

Tuo on vähän sama kuin se, että ei sitä nyt viitti kuukaudessa kaikkee laihuttaa silleen että ei syö mitään ja juoksee joka päivä 3h. Mieluummin syö pikkasen vähempi ja reenaa joka päivä jollain laitteella sen 10 minuutia!

[QUOTE="vieras";24853557]sain saman kirjeen ja vaikka raha olis kuinka tiukilla niin kuin nyt on niin laitoin roskiin. se on vain 70e kuussa mutta HALOO millä korolla. en ikinä ota tollasta paskaa.[/QUOTE]

No mulle on ihan sama mikä on korko jos se kerran on 70e kuussa. Ei mua siinä muu kiinnosta ku just se kuukausimaksu.

[QUOTE="Utelias Vili";24853548]Jaha, kerrotko mistä puljusta tämmöisen lainatarjouksen saa? Voisin ottaa heti kans, maksais asuntolainen tuolla pois ja sit vaan lyhentelis "kulutonta"!?[/QUOTE]

Näyttäs olevan Ellos että ei oo mikään huijausjuttukaan.

[QUOTE="Milla";24853578]No mulle on ihan sama mikä on korko jos se kerran on 70e kuussa. Ei mua siinä muu kiinnosta ku just se kuukausimaksu.[/QUOTE]

voi teitä nykynuoria kun te ootte TYHMIÄ

[QUOTE="vieras";24853586]voi teitä nykynuoria kun te ootte TYHMIÄ[/QUOTE]

Kuule mä oon 26v että en mikään teini enää. Ja mul on sen verran käytöstapoi etten sano toisia tyhmäks. Mulle on opetettu, että se on itse tyhmä joka toisia tyhmäksi sanoo. Voisit ees vähän kertoa että miks mä oon muka tyhmä.

[QUOTE="Milla";24853611]Kuule mä oon 26v että en mikään teini enää. Ja mul on sen verran käytöstapoi etten sano toisia tyhmäks. Mulle on opetettu, että se on itse tyhmä joka toisia tyhmäksi sanoo. Voisit ees vähän kertoa että miks mä oon muka tyhmä.[/QUOTE]

etköhän sä oo kertonu sen täällä aikasemmissa viesteissäsi jo ihan ite...

[QUOTE="Milla";24853578]No mulle on ihan sama mikä on korko jos se kerran on 70e kuussa. Ei mua siinä muu kiinnosta ku just se kuukausimaksu.[/QUOTE]

Lues nyt tarkkaan se lappu ja kato siitä kuinka kauan joudut sitä lainaa maksamaan pois. Sit siel lukee pienel präntillä, todellinen vuosikorko ja todellinen lainasumma koroilla, veikkaan et nousee pitkästi yli 3000 €..

[QUOTE="Utelias Vili";24853548]Jaha, kerrotko mistä puljusta tämmöisen lainatarjouksen saa? Voisin ottaa heti kans, maksais asuntolainen tuolla pois ja sit vaan lyhentelis "kulutonta"!?[/QUOTE]

kai siinä tulee tilinhoitomaksu tms joka laskuun.Itselle ainakin tulee Visa-laskuun sellainen jos on käyttänyt luottona.Siis että maksaa erissä.

Yhteistyössä