mulle tarjottiin eilen pientä summaa rahaa ja mietin nyt että miksi ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
kun olisi pari hyvännäköstä ja kivaa kundia jotka haluaisi 2m+n niin ehdottivat että maksais mulle jos suostusin siihen heidän kans. mä vaan kelasin että niitä voisin panna muutenki ilman rahaa niin olisiko se nyt niin kamalaa jos ottaisin tämän tarjotun summan vastaan :saint: :whistle:
ennenkin on mulle toki tarjottu rahaa palveluksista, mut en ole ottanut vastaan enkä tosin ole pannutkaan niitä ukkoja jotka on tarjonnu. mut jotenki nämä kaks sai mut ihan syttymään :p

Anna mennä vaan. Itestäni siihen ei ois, mutta jos ois hyvännäköisen kanssa muutenkin sängys niin miksipä ei jos siit viel rahaa saa =)

Paljoko tarjosivat? =)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
:x
Ja toiseksi, mä en käsitä, miten nainen voi panna miestä.
Mitä naisella on mieheen panemista? Mies voi panna kalunsa naiseen, mutta toisin päin????

no kyl mä pannessa liikun, ei siinä ukko kaikkea työtä tee. voin sanoa siis panevani =)

Mä en ottais rahaa.. On mulle joskus tota ehdotettu että rahaa siitä mut no thnx. Mun mielestä se olis jotenkin likasta, mutta mä en ole muutenkaan rahalla ostettavissa missään asiassa. Ilmaiseks voisin toki jos olisin sinkku ja miehet haluttavia.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Mitä naisella on mieheen panemista? Mies voi panna kalunsa naiseen, mutta toisin päin????

no kyl mä pannessa liikun, ei siinä ukko kaikkea työtä tee. voin sanoa siis panevani =)
Ai, liikkumisestako se katotaanki?

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

Niin mäkin tykkään liikkua,mut en olekkaan mikään kylmä lahna B)

Alkuperäinen kirjoittaja reilua:
Anna mennä vaan. Itestäni siihen ei ois, mutta jos ois hyvännäköisen kanssa muutenkin sängys niin miksipä ei jos siit viel rahaa saa =)

Paljoko tarjosivat? =)

summa ei järin iso ole, tarpeeksi kuitenki yhmutsin laukkuun =)
ja kyl huoralta irtoo samalla summalla panoja sihteeriopistossa...

Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiintoista:
voihan sitä tuollaista aina ehdottaa, mut mikähän sun maine jo on jos rahaakin tarjotaan...

niiiin.....ja mikä sen jälkeen kun jätkät vähän "kertoo kylillä"
Miettisin kyl useammankin kerran, itse en suostuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiintoista:
voihan sitä tuollaista aina ehdottaa, mut mikähän sun maine jo on jos rahaakin tarjotaan...

niiiin.....ja mikä sen jälkeen kun jätkät vähän "kertoo kylillä"
Miettisin kyl useammankin kerran, itse en suostuisi.

Puhumattakaan, jos tieto tulee lapsen korviin, ei olis kiva olla h****n muksu. Jutut liikkuu ja sana kiertää, niin mitäs sitten?