Mulle sanottiin tänään: "älä ole aina niin kohtelias ja hyvällä tuulella, tuo ärsyttää"!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hymyhuuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hymyhuuli

Vieras
Ja joo, vähän vitsillä mutta pointti oli kuitenkin selvä..
Siis lapsen tarhakaverin äiti oli sanojana.
En nyt koe olevani mikään "tyhjän nauraja" mutta yritän olla aina ystävällinen ja positiivine, mutta kaiketi sekin on sitten joistan kovin ärsyttävää...

Ps. en kestä hapannaamoja, jotka eivät voi edes tervehtiä saati hymyillä ja vaihtaa paria sanaa..

Tuskin pahalla sanoi, kävi vaan kateeks :). Mulla on yks kaveri joka on aina niin ylienerginen ja pirteä. Monesti kuittailen siitä, mutta tietää kyllä etten pahalla tarkoita. Mä vaan kadehdin ihmisiä jotka on aina positiivisiä ja energisiä :D.

No mä olen kyllä käyttänyt omaa iloisuutta vittuiluun. Kun asiakas on huonolla tuulella ja valittaa niin olen entistä ystävällisempi. Hymyilen niin että naamaa pakottaa.
Mutta täytyy myöntää että jos ihminen on kaiken aikaa hyväntuulinen ja aurinkoinen niin tulee sellaista pidettyä vähän yksinkertaisena.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No mä olen kyllä käyttänyt omaa iloisuutta vittuiluun. Kun asiakas on huonolla tuulella ja valittaa niin olen entistä ystävällisempi. Hymyilen niin että naamaa pakottaa.
Mutta täytyy myöntää että jos ihminen on kaiken aikaa hyväntuulinen ja aurinkoinen niin tulee sellaista pidettyä vähän yksinkertaisena.

ettei vain ois vittuuntunu? :saint:

Ne jotka tuntee tietää mikä on kapasiteetti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ne jotka tuntee tietää mikä on kapasiteetti.

Aivan, eikä muitten mielipiteistä tarvii välittää. Oon itse samaa mieltä, en jaksa miettiä mitä muut minusta ajattelee.

Yhteistyössä