Mulle riitti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
Mies oli perjantaina pienessä kännissä. Kun tämä tuli kotiin kaverinsa luota,tuli puhetta siitä kun mies ei ole koskaan kotona ja minä kaipaan läheisyyttä... tähän mies totesi että vit*n huora! En ole miehelleni puhunut tuon kommentin jälkeen. Vieläkin ihmettelee miksen sano sanaakaan- tai no,eilen kun lähdin tytsyn kanssa kauppaan sanoin että tämä v*tun huora menee nyt kauppaan ja miehen naama vetäisi lievästisanottuna punaiseksi. Ei paljoa kiinnostaa viettää tälläviikolla hääpäivää, tai tehdä mitään muutakaan tuon äijän kanssa. Pakko avautua kun inhottaa niin paljon,että |O

arvaSIN JO otsikosta, että kyse on miehen sikamaisesta käytöksestä. sano sille suoraan, että vitun homo mitä sä mua oikein huorittelit, että vittu ku vituttaa

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Olipas tosi ikävästi sanottu! :/

Tosi inhottavasti juu. Mutta kokemukseni mukaan ei silloin kannata paljon parisuhdeasioita vatvoa, jos toinen tulee kännissä kotiin. Silloin helposti menee vähän yli, molemmilla.

Inhottava "sanonta". Jos jotenkin olis pakko nimitellä tai loukata, solvata niin miksi noi miehet käyttää tollasta sanontaa ku Huora. Se on mun mielestä niin ruma, mieluummin sanoisivat sitten v*tun lehmä tai sa*tanan sika.

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
Inhottava "sanonta". Jos jotenkin olis pakko nimitellä tai loukata, solvata niin miksi noi miehet käyttää tollasta sanontaa ku Huora. Se on mun mielestä niin ruma, mieluummin sanoisivat sitten v*tun lehmä tai sa*tanan sika.

Jep,kun en minä tuolla kylillä tavaraani jakele :laugh: Ja ihme asiayhteyteen se ton laukasi. Nooo,kylmä kohtelu jatkukoon sunnuntaihin,eli hääpäivään. Katotaan pystyykö tuo hyvittämään tämän jotenkin..

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:

Nimenomaan, oli kännissä tai ei, niin sananvalinta/että edes tulee mieleen käyttää tuollaista kieltä, kertoo kuitenkin ihmisestä paljon.