Mulle on tullut täällä palstalla kauhea ötökkäkammo ja pelkään, että meille tulee jotain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eilen täällä oli taas joku kertomassa jostain lutikoista mitä oli tullut vanhan patjan mukana ja sitten elämästä tuli helvettiä. Menin ja googletin ja lutikoista löytyi lisää kauhutarinoita.

Sitten aloin kelata, että mitä jos meilläkin on niitä tai tulee jostain.

Kaikkia tekstiilituholaisiakin pelkään, että jos sellaisia tulee ja olen ihan vauhko jos näen jonkun ötökän sisällä. Olen tosin tullut asiantuntijaksi, joten ainakin tekstiilituholaiset tunnistaisin taatusti, jos sellaisen näkisin.

Mutta sanokaa nyt, että ei ne sentään ihan niin yleisiä ole. Noi lutikatkin kuulostaa pelottavilta tyypeiltä. Netissäkin on ohjeena heti, että pitää ostaa uusi sänky. Millä helvetin rahalla sitä yhtäkkiä ostellaan koko perheelle jotain uusia sänkyjä, jos sellaisia tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Älä osta käytettyjä patjoja, tai jos ostat pese ne höyrypesurilla ennen kuin tuot sisälle.

Ja kaikki kirppikseltä tms käytetyt tekstiilit heti pesukoneeseen.

Joo en osta mitään käytettyjä patjoja. Ja kirpparilta ja huutonetistä tulevat tekstiilit pesen kyllä, tosin ei aina ole mahdollista lykätä välittömästi pesukoneeseen. Eihän kaikkia voi välttämättä edes pestä samassa ohjelmassa.

No multa saat sympatiat, mä olen inhonnut öttiäisiä siitä lähtien, kun saatiin turkiskuoriaisia kun kaveri toi meille lapsiltaan jääneitä talvivaatteita :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
No multa saat sympatiat, mä olen inhonnut öttiäisiä siitä lähtien, kun saatiin turkiskuoriaisia kun kaveri toi meille lapsiltaan jääneitä talvivaatteita :headwall:

No kiva. :( Huomasitko miten pian ja eikö kaverisi ollut tajunnut että heillä on sellaisia?

Aika typerää... nyt menin ja katseln pitkin seiniä, että näkyykö jossain jotaion jälkiä ja tietysti jossain jotain näkyykin kun on yli 6v tässä asuttu ja samat tapetit. Eli mitälie kärpäsenpaskaa ehkä näin jossain kohtaa. Miksi ihmisen pitää kiusata itseään tälläisellä ja ihan turhaan.

Meillä ei siis ole tehty mitään lutikkahavaintoja, ei ole mitään iho-oireita tai mitään ongelmia. Paitsi se, että minä olen täällä lukenut niistä. :(

Yhteistyössä