Mulle on tullut ongelma, runkkaan joka päivä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erittäin harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erittäin harmaa

Vieras
En saa koskaan orkkua miehen kanssa, olin 20 vuotias kun sain elämäni ensimäisen orkun, itse tekemällä siis. Ja nyt mulle on tullut ihan ihme pakkomielle runkata joka päivä. Nautin kyllä seksistä mieheni kanssa todella paljon, mutta en saa koskaan orkkua sängyssä vaikka mitä tekisi, tekisin itse tai tehtäisi molemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Olet siis taantunut tyypilliseksi teinipojaksi. Tuo runkkaaminen ei ole suuri ongelma, sehän ei näy päälle, mutta jos vielä alat jahdata tyttöjä, niin se kyllä näkyy.

Olen kyl nainen ja sanon itsetyydyttämistä runkkaamiseksi. Naisiakin olen joskus kokeillut, ihania ovat, mutta nyt olen suhteessa miehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olet siis taantunut tyypilliseksi teinipojaksi. Tuo runkkaaminen ei ole suuri ongelma, sehän ei näy päälle, mutta jos vielä alat jahdata tyttöjä, niin se kyllä näkyy.

Olen kyl nainen ja sanon itsetyydyttämistä runkkaamiseksi. Naisiakin olen joskus kokeillut, ihania ovat, mutta nyt olen suhteessa miehen kanssa.

jaa jaa, taas joku tykkää esiintyä muijana..

ite runkkasin kanssa joka päivä (joskus parikin kertaa päivässä jos oli mahdollisuus) enkä näe siinä mitään outoa. Nyt ei oo tehnyt mieli kun vasta synnytin ja halut on poissa

Alkuperäinen kirjoittaja kiksinä kullakin:

jaa jaa, taas joku tykkää esiintyä muijana..

Voi luoja, millä mä nyt käyn todistamaan että olen nainen! Mulla oli joskus suhde naiseen, olen bi, mutta olen suhteessa mieheen jonka kanssa meillä on yhteinen lapsi.

Siksihän tyttöjen jahtaamisesi näkyisikin päälle, koska olet nainen.

Yhteistyössä