Mulle on tullut ihan uus juttu tässä raskaudessa :X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jasmine84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jasmine84

Jäsen
17.10.2009
605
0
16
Jos ohi kuljee joku ihminen, joka vetää tupakkaa, niin mun mielestä se HAISEE HYVÄLTÄ :o

Siis niin kamalalta kun tuo tupakka haiseekin :snotty: miten se voi mun mielestä haista hyvältä?!! :x Aiemmissa raskauksissa on meinannut laatta lentää jos joku on vetänyt justiinsa tupakan ja tullut esim autoon, nyt se haju on miellyttävä

On tää niin kummallista

Mie taas rakastan bensan hajua... :ashamed: Ja toinen haju johon tykästyin aamulla, tehtiin veljen tytön kans niistä muovisista pienistä helmistä sellasia tauluja, siis niitä helmiä pistettään siihen valkoseen muottiin ja sitte silitettään paperin läpi että ne helmet tarttuu kiinni toisiinsa jne... niin se ihana tuoksu silittäessä... ja sitte vielä nuuskin niin kauan ko hajua irtos, niitä valmiita töitä :ashamed: :ashamed: Ukko totes että kamala käry ja lapsiparkaki pakeni paikalta... :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mie taas rakastan bensan hajua... :ashamed: Ja toinen haju johon tykästyin aamulla, tehtiin veljen tytön kans niistä muovisista pienistä helmistä sellasia tauluja, siis niitä helmiä pistettään siihen valkoseen muottiin ja sitte silitettään paperin läpi että ne helmet tarttuu kiinni toisiinsa jne... niin se ihana tuoksu silittäessä... ja sitte vielä nuuskin niin kauan ko hajua irtos, niitä valmiita töitä :ashamed: :ashamed: Ukko totes että kamala käry ja lapsiparkaki pakeni paikalta... :D

Voi ei! Se on tosiaan kamala käry.

Ja toinen bensan sniffaaja ilmoittautuu paikalle! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:
Mulla oli myös tupakka intohimon kohteena, teki mieli syödä niitä. Vetää syvät keuhkosavut ja tunkee koko rööki suuhun. Tupakka myös haisee ihanalle. :heart:

:ashamed:

tuntuu vaan hassulta ja nololtakin, että miten se voi haista hyvälle mukamas, kun se on niin oksettava haju kun joku on just ollu röökillä