mulle on iskeny elämäni eka erakko-olotila :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
en jaksais olla YHTÄÄN sosiaalinen :o ja se on outoa :o
töissä vituttaa suorastaan olla koko ajan hirveessä hälinässä ja joku repii hihasta ja toinen roikkuu puntissa ja yks pyytää ja kolmas käskee ja aaarrgghh. kaikki menee toisesta sisään ja toisesta ulos. ja puhun siis korvista :xmas: en oo jaksanu puhua puhelimessa 2päivään ja haluaisin vaan jumittaa kotona,laittaa puhelimen kiinni ja oven säppiin ja irrottaa ovikellon seinästä :xmas:

outoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Eikös ihmiset ookkin rasittavia, vai mitä? :x

siis ON!!!! :o |O :headwall:
luojan kiitos enää 4työpäivää ja sit alkaa pitkä loma ja voin jumittaa vaan himassa niiden vähäisten ihmisten seurassa joita jaksan :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Eikös ihmiset ookkin rasittavia, vai mitä? :x

siis ON!!!! :o |O :headwall:
luojan kiitos enää 4työpäivää ja sit alkaa pitkä loma ja voin jumittaa vaan himassa niiden vähäisten ihmisten seurassa joita jaksan :xmas:

Niin sitä pitää!
Ja samaa odotan itekin. Lomaa. :|

Ettei vaan oo vähän isompaa krapulaa?! ;) No ei kai, elä pahastu! Välillä ainakin mulla tulee kausia et tekis vaan mieli vetää viltti korviin ja jostain raosta kurkkia jotain leffaa tai sit vaan nukkua... =)

mä oon aina ollu ärsyttävänkin seurankipee,en oo yhtään tykänny olla yksin enkä oo saanu mitään aikaseks yksin tai mitää. kaikki on aina sanonu et jos oot yksin niin rentoudu,ota kirja ja tee kasvohoito ja plaaplaa,mut se on musta ollu tosi persiistä. nyt se kuulostais hemmetin hyvältä :o pelottavaa,mutta ah niin mukavaa :o

Tervetuloo kerhoon!!!!
Mä olen aina ollu hiukan erakko.
Mun on pakko välillä saada olla ihan itekseen. Enkä todellakaan kaipaa mitään ihmisjoukkoo ympärilleni. Mieluummin lähen vaikka kävelylle yksinäni kun että keräisin lauman kavereita ja kälätettäisi joutavia. Siis joskus se on ihan jees, mutta yleensä mää tykkään ihan simona olla RAUHASSA!! B)

Yhteistyössä