Mulle niin kuin aina sattu ja tapahtu:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Olin kaupassa tänään, niin unohdin kun olin jo kassalla ostaa patonkit, sanoin myyjälle jos laitan kärryn tänne ja käyn äkkiä hakemassa. No myyjä itse kaikki laitoi, kaikki tavarat kassalle ja pakettiin, siis wau mikä palvelu:O:)...

Mutta sitten kun menin kaupasta pois, autolla tein yks virhe :laugh: no, joo ei ole hauska, mutta tein sen juuri poliisin vieressä, ensimmäistä kerta tein sellaisen todella typerän virhen. Poliisi pysähtyi tietysti, hui miten sydän löi:D. No onneks, ei ne tehneet mitään, oli kiva poliisi setä, sanoi vaan että ajaa varovaisesti, kun tarkisti paperit, hui:snotty:

[QUOTE="joku";25551694]Kiinnostaa mitä teit autolla :D? Et varmaan kuitenkaan mitään kovin vakavaa, kun ei poliisitkaan kummempaa sanoneet? :)[/QUOTE]

en halua ees kertoa:laugh:

En kerro:D, koska kun mä kerroin miehelle, niin hän nauroi puhelimessa, sanoi että olen criminal. Niin kauan kun hän mua tunne mä aina autolla tai en/siis normaalissakin elämässä, teen jotain päin pe....:D

Sano nyt :) kaikki tekevät joskus virheitä :)

Mun mies ei pidä koskaan turvavyötä, aina kun poliisit menee ohi niin laittaa käden vain eteen, no tänään oli unohtunut laittaa valot päälle niin poliisit vilkauttivat valoja ohi ajaessaan, tietysti katsoivat tarkkaan sisälle kun olivat kohdalla. En tiedä näkivätkö ettei miehellä ollut vöitä, eivät ainakaan pysäyttäneet

no ok:D

Eli mulla oli vähän ylinopeutta, eli vähän ehkä 5km, valo vaihtui niin rajusti että mä ajattelin että prkle pakko sit mennä. No menin päin keltaista/punaista vielä ja just poliisi oli risteyksessä :laugh:

[QUOTE="Vieras";25551814]Jaa, tässä huomaa kuinka laki on muualla eri. Itse samasta 18 päiväsakkoa ja maksettavaa kertyi 432 euroa.[/QUOTE]

Ihme, kun he eivät antaneet mulle mitään, vaikka mä säkähdin itsekin niin, että jopa kysyin että enkö minä sakkoa saa. Oli vaan kova paniikki:D

[QUOTE="tiu";25552092]mitäs jos uojatielle olis jo ehtiny lapsi? kyllä sanon että.sinuna moinen moka ei paljon naurattaisi vaan kiittäisinluojaa ettei kukaan jäänyt alle.[/QUOTE]

Tai jos tädillä olis munat, se olis setä. Jos-elämä ei voi olla kovinkaan tyydyttävää?

Yhteistyössä