Mulle jäi huonot kokemukset perhepäivähoitajista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiti

Vieras
Aina oli jostain sanomista. Milloin lapsen eroahdistus oli heille liikaa ("lapsi pilaa kaikkien tunnelman"), milloin hoitoajoissa oli jotain purnaamista (ilmoitimme ajat moneksi viikoksi eteenpäin), milloin piti itse järjestää toinen hoitaja kun heillä liikaa lapsia...

Nyt kun lapset PÄÄSIVÄT päiväkotiin, olen ikionnellinen! Siellä kaikki sujuu hienosti ja voi itse huoletta lähteä töihin/kouluun, kun tietää että lapset ovat hyvissä, luotettavissa ja ammattitaitoisissa käsissä :)

Niin tarkoitat siis niitä perhepäivähoitajia joilla lapsesi oli hoidossa eikä kaikkia hoitajia? Kun täällä on paha tapa yleistää, että kaikki pph:t on aivan perseestä.

Mun likka oli ainakin hoidossa aivan ihanalla hoitajalla eikä mitään ongelmia ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Niin tarkoitat siis niitä perhepäivähoitajia joilla lapsesi oli hoidossa eikä kaikkia hoitajia? Kun täällä on paha tapa yleistää, että kaikki pph:t on aivan perseestä.

Mun likka oli ainakin hoidossa aivan ihanalla hoitajalla eikä mitään ongelmia ollut.

Noi hoitajat oli.... no, huonoja. Ja aika paljon olen nähnyt muitakin perhepäivähoitajia työssään (mm. seurakunnan kerhoissa käyvät) eikä kovin luotettava kuva ole tullut. MUTTA, esikoinen oli aikoinaan aivan ihanalla pph:lla :) Harmi, että nämä uudet kokemukset romuttavat vanhat.

Valitettavasti kohdallesi on sattunut työhönsä tyytymätön pph. Kuitenkin suurin osa hoitajista on työstään kiinnostuneita ja ammattitaitoisia.

Näitä työhönsä kyllästyneitä narisijoita kun löytyy lähes joka työpaikalta, myös sieltä päiväkodista.

Meillä oli kerran sellainen pph, että kun aamulla vein lapset se ei ollut edes herännyt(pari kertaa tapahtui näin) ja kerran taisi olla krapuloissan. Ei ne sitten siellä kauaa olleetkaan.

Oman lapsen kohdalla oli eka ihan pph, mutta hän ja jouduttiin vaihtamaan..sitten sattu sellanen viinalta haiseva eukko joka vaan laitto lapset hiekkalaatikolle ja ite puhu kännykkään ku meijän tyttö itki laatikolla...yritin vaihtaa mut aika hankalaa...onneks nyt kotona lasten kanssa mut nyt kun laitan lapse hoitoon niin laitan kyllä ryhmikseen tai tarhaan...en uskalla pph:ta jos vaikka samalle joutuu,,,

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tai eivät ainakaan näytä/kosta kyllästymistään lapsille tai vanhemmille.

Sinähän et siellä päivän aikana ole katsomassa. Ainoa tietysti, jos lapsesi osaa puhua ja sanoa, että tädit ovat tympeitä. Olen ollut päiväkodissa harjoittelussa ja siellä oli kyllä muutamia hapannaamatätejä, jotka olivat työhönsä kyllästyneitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tai eivät ainakaan näytä/kosta kyllästymistään lapsille tai vanhemmille.

Sinähän et siellä päivän aikana ole katsomassa. Ainoa tietysti, jos lapsesi osaa puhua ja sanoa, että tädit ovat tympeitä. Olen ollut päiväkodissa harjoittelussa ja siellä oli kyllä muutamia hapannaamatätejä, jotka olivat työhönsä kyllästyneitä.

Osaavat kertoa. Ja mulla on samassa pk:ssa pari kaveriakin töissä ;)

Uusimmat

Yhteistyössä