Mulle ei sovi tämä lapsiperheen elämä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pettynyt"

Vieras
Jatkuvasti tämä 2,5v ollut murhetta täynnä, lapsi on oksennellyt ja yskää ollut säännöllisesti. Paino reilusti miinuskäyrillä. Neuvola ja lääkärit eivät osaa auttaa. Nykyisin oksentaa 2-3 krt vuorokaudessa vaikka ikää 2,5v. Miksi lapsi on jatkuvasti kipeä?ilo kadonnut elämästä kokonaan koska kaikki on huolta ja murhetta täynnä. Niin ja olen käynyt julkisenpuolen lääkäreillä ja yksityisen mistään ei apua.

[QUOTE="pettynyt";23713374]Kuten kerroin niin lääkärit eivät löydä mitään syytä kaikki yhtä arvailua.[/QUOTE]

Oletpas harvinaisen huonot lääkärit löytänyt...

[QUOTE="Vieras";23713364]Oletko käynyt kunnon allergialääkärillä?[/QUOTE]

Lastenlääkäillä olen käynyt ja nyt on aika korva, nenä ja kurkkutautien lääkärille kun nielurisat ovat isot ja joutuu niistä leikkaukseen.

Yksi voi olla myös refluksitauti joka laittaa noin oksentelemaan... :( Ota nyt hyvä ihminen selvää ja laita lääkärit koville. Mnä en katselisi jos lapsi oksentaisi päivät pitkät, menisin niin monelle lääkärille että joku löytäisi syyn!

Viime vuoden puolella tuli telkkarista dokumentti, jossa samanikäinen lapsi oli oksennellut koko ikänsä. Lopulta selvisi, että mahalaukku oli toisen keuhkon tilalla.

Vaadi kunnon tutkimukset!

Yhteistyössä