"Mulle ei ikinä tule lapsia" ja nyt sitten rv5+2.. :P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sariza82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sariza82

Jäsen
01.01.1970
83
0
6
Oli tosi paha paukku täyttää 30, kun tajusin, etten haluakkaan enää olla vain yksi ihminen ja elää vain itseäni (ja avokkiani) varten. Mulla on kaksi tytärpuolta, mutta vaikka olen niitäkin ollut mukana kasvattamassa jo monta vuotta, jotenkin se ei vaan tuntunut enää riittävän. Vielä 2v sitten hoin töissä jätkille (olen aina ollut firman ainoa nainen) että mua ette näe kaupungilla mitään &%¤# rattaita lykkäävän. :P

Joten, te muut jotka aina jaksoitte julistaa julkisesti ja ehkä vuosi kaudet, että lapsia ei oo eikä tuu, kuinka paljon saitte kuulla kettuilua myöhemmin? Jos raskaus etenee ja kaikki on hyvin, niin TIEDÄN että saan kuulla vielä monesta, monesta lähteestä viisastelua. Eipä tuolle mitään voi ja lapsi on ihan tekemällä tehty, mutta vähän hymyilyttää nyt kuulla muiden, minua nuorempien vakuuttelut siitä että lapsia ei tehdä. Never say never.. :)

Hmmm....ehkä laitat hieman liikaa painoarvoa sanoillesi.

En minä ainakaan niin tarkkaan reikisteröi kenelle ei tule koskaan lapsia yms. Juttuja. Voisit yllätty, kuinka harva loppujen lopuksi on kiinnostunut.

No mulla oli aikanaan samat mietteet. Tosin mulla ei ollut mitään miestäkään kuvioissa.

Perheen perustaminen kävi sitten aika vauhdilla, eikä kukaan tullut mulle kettuilemaan jostain 10 vuotta vanhoista sanomisistani. Joku kaveri kyllä sanoi vähän nolona, että kaikkien vuosien aikana mitä me tunnettiin, niin hän luuli mun olevan lesbo ja mietti kehtaisiko kysyä. :D

Eiköhän kaikilla ole nuo mietteet jossain vaiheessa, toisilla ne on 17 vuotiaana ja toisilla näköjään vielä kolmekymppisenäkin. Eiköhän sun ikäisen naisen ollut aikakin jo kasvaa aikuiseksi ja lopettaa teiniangsti ja varsinkin jätkämäinen esittäminen työpaikkas miesten edessä.

Ei mullekaan pitänyt koskaan lapsia tulla, mutta niinpä vaan tuli minustakin 3 lapsen äiti, kaikki vieläpä pienellä ikäerolla ja vuosien kotiäitiyttä tässä vietelty...Juu, olen saanut kuulla kuittailuja...

[QUOTE="...";28517566]Eiköhän sun ikäisen naisen ollut aikakin jo kasvaa aikuiseksi ja lopettaa teiniangsti ja varsinkin jätkämäinen esittäminen työpaikkas miesten edessä.[/QUOTE]

Ah, kiitos nauruista. :P Täytyy muistaa sanoa kundeillekin, että vaan esitän. Hellan duudeli, mikä tätä palstaa nykyään vaivaa..?

Me sanottiin ettei KOSKAAN hankita toista lasta. Annettiin kaikki vaatteet, vaunut, pinnasängyt, kaukalot jne. pois. Siis ei myyty vaan annettiin.
Ja kappas meitä sitten vähän panetti, eikä ollut kortsuja. Ja siitä se ajatus sitten lähti :D Ei tärpännyt heti, mutta muutman kierron jälkeen. Nyt rv 38 ja kyllä, olemme saaneet kuulla asiasta.

Mua aina huvittaa nämä alle kolmekymppiset, jotka kovaan ääneen julistaa, ettei halua KOSKAAN lapsia :) Jotenkin hassua ja vähän käsittämätöntäkin, ettei osa jo senkään ikäisistä ymmärrä sitä, että ihminen muuttuu, mielipiteet muuttuu, elämä muuttuu ja harva vielä reilu parikymppisenä tietää mitä tuntee esim. kolmevitosena.

Itse olen lapseton. Olen aina ajatellut, että lapset eivät välttämättä ole "minun juttuni", vaikka lapsista todella paljon pidänkin. En koskaan ole möykännyt tästä ajatuksestani, toki olen keskustellut, mutta mitään "ei koskaan" -fraaseja en ole kellekään hokenut, miksi ihmeessä olisin? Nyt ikää jo sen verran, että taitaa jäädä lapset tekemättä, mutta en silti vieläkään sano, että ei koskaan.... :)

Yhteistyössä