Mullapas onkin ihana mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TavisÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TavisÄiti

Aktiivinen jäsen
06.06.2008
2 436
0
36
Ensin se lauantaina oli aamusta asti poitsun kanssa kotona, kun itse lähdin rilluttelemaan kaverin polttareihin.
Eilen vei poitsun ulos että saan rauhassa levätä pois kankkusta, kun tulivat takas sisälle ,niin toi mulle 10 ruusua ja suklaata :heart: :heart:
Sanoi että olen maailman ihanin nainen ja paras äiti :heart: :heart: Ja sit se viel oli ostanut yhden naisartistin levyn josta olin maininnut vaan ohimennen aikoi sit :heart: :heart:

Osaa nuo yllättää ihanasti välillä :heart: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja provo:
ettei vaan ois pettäny ja siks koitti sovitella?

:laugh: :laugh: :laugh: Juu kato tuo on tyypillinen naisten tapa ajatella. Ensin valitetaan muille että: mun mies ei koskaan tuo mulle kukkia tms, sitten kun se on itekkin se mies saanut kuulla tarpeeksi että: sä et ikinä tuo mitää kukkia mulle, niin sit kun se tuo niin nainen on nyrkit pystyssä: Mitäs sä nyt oot mennyt tekemään, eikä enää muista että just ne itse on marmattaneet kun ei saa kukkia... Hih..oravan pyörä :D

Käsittääkseni noi on kaikki ihan normijuttuja perheen sisällä.
Näin olen ymmärtänyt ja noin meillä ollut aina.
Sitten jos mies haluaa yllättää niin se onkin jotain tosi suurta.

Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja provo:
ettei vaan ois pettäny ja siks koitti sovitella?

:laugh: :laugh: :laugh: Juu kato tuo on tyypillinen naisten tapa ajatella. Ensin valitetaan muille että: mun mies ei koskaan tuo mulle kukkia tms, sitten kun se on itekkin se mies saanut kuulla tarpeeksi että: sä et ikinä tuo mitää kukkia mulle, niin sit kun se tuo niin nainen on nyrkit pystyssä: Mitäs sä nyt oot mennyt tekemään, eikä enää muista että just ne itse on marmattaneet kun ei saa kukkia... Hih..oravan pyörä :D

*repskops* Se ei ole oravan pyörä (onko oraville muka pyöriä edes olemassa?) vaan oravanpyörä. (Täysin eri asioita.)

Ensin se lauantaina oli aamusta asti poitsun kanssa kotona, kun itse lähdin rilluttelemaan kaverin polttareihin.
Eilen vei poitsun ulos että saan rauhassa levätä pois kankkusta, kun tulivat takas sisälle ,niin toi mulle 10 ruusua ja suklaata :heart: :heart:
Sanoi että olen maailman ihanin nainen ja paras äiti :heart: :heart: Ja sit se viel oli ostanut yhden naisartistin levyn josta olin maininnut vaan ohimennen aikoi sit :heart: :heart:

:attn: Näin sen pitääkin toimia puolin ja toisin :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:

:attn: Näin sen pitääkin toimia puolin ja toisin :flower:

Niinpä

:)