Mullapas on muuten ihana miäs

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Eilenä tuli pientä kinaa ja väsyksissäni käskin sen poistua kotoa kun ei voi mitään fiksua sanoa ja sehän läksi. No parin tunnin päästä muru tuli kotiin braunin sauvasekotinhössäkän kanssa missä on ne kaikki pelit ja vehkeet ja oli vielä kaupasta tullessaan meinannut ostaa mansikoita, mutta ne olivat jo ehtineet pakata mansikat autoon ja tekivät lähtöä, mutta mies oli mennyt koputtelemaan auton ikkunaan ja kysynyt että saiskos ostaa vielä mansikoita ja näin sain vielä ison mansikkarasiankin :heart: Ja illalla nukutti vielä vauvankin :)

Nii että on se ehana :heart:

Meillä oli lapsen synttärijuhlat tulossa ja olin kärttyinen, kun mies ei tarpeeksi osallistunut juhlien järjestämiseen. Juhlien aiheena oli eläinteema. Olin koko päivän kerännyt pyhää raivoa siivotessani. Mies tuli kotiin, niin hänpä oli ostanut meille molemmille siankärsät juhliin. Viha suli sillä hetkellä.

Alkuperäinen kirjoittaja tuhlaajatytär:
Meillä oli lapsen synttärijuhlat tulossa ja olin kärttyinen, kun mies ei tarpeeksi osallistunut juhlien järjestämiseen. Juhlien aiheena oli eläinteema. Olin koko päivän kerännyt pyhää raivoa siivotessani. Mies tuli kotiin, niin hänpä oli ostanut meille molemmille siankärsät juhliin. Viha suli sillä hetkellä.

:D kyl ne osaa keksiä tavat millä lepytellä

Kyl miehet osaa.Mä ajttelin et saan naistenpvänä ruusuja ni mies oli ostanu 8gt iPodin :heart: Ei ollu mitään aavistusta.. Sit kun oltiin käyty rakenneultrassa ni viikko sen jälkeen mies ilmoitti et silloin ja silloin on 4d ultra.Täytyy sanoa et 33.v piti odottaa ennenkuin moinen mies osui kohdalle.Ja vielä sokkotreffeillä tavattiin.. :heart:

Eikös tämä sama mies ainakin joskus vähän väliä huomautellut sun ylipainosta ja ulkonäöstä, ja itseään taas piti jumalaisen komeana ja taivaan lahjana naisille?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös tämä sama mies ainakin joskus vähän väliä huomautellut sun ylipainosta ja ulkonäöstä, ja itseään taas piti jumalaisen komeana ja taivaan lahjana naisille?

Ne asiat on ollutta ja mennyttä jo aikaa sitten. Meillä menee hyvin, on mennyt jo pitkään ja mies on muuttunut kuten minäkin :heart: Ja tuo on liioittelua että mies olisi joskus pitäny itteään jumalaisen komeana ja taivaan lahjana, vaikka onhan se minun mielestäni kyllä sitäkin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ne asiat on ollutta ja mennyttä jo aikaa sitten. Meillä menee hyvin, on mennyt jo pitkään ja mies on muuttunut kuten minäkin :heart: Ja tuo on liioittelua että mies olisi joskus pitäny itteään jumalaisen komeana ja taivaan lahjana, vaikka onhan se minun mielestäni kyllä sitäkin ;)

Oookkkei..