Mullakin kysymys äidin alkoholinkäytöstä.

Tukka Tötteröllä

Aktiivinen jäsen
05.10.2009
6 334
2
36
Mitä mieltä olette sellaisesta, että äiti lähtee illalla tuntia paria ennen lapsen nukkumaan menoaikaa ystävien luokse, isä laittaa lapsen nukkumaan. Äiti saapuu yöllä päissään 02-04 välillä ja herää lapsen kanssa aamulla samaan aikaan leikkimään ja puuhastelemaan, sekä viettää normaalin päivän vaikka onkin pienessä krapulassa. Onko mielestänne tuomittavaa jos tätä tapahtuu 2 kertaa kuussa?

Mun mielestä ihan ok. Ja varsinkin jos krapula pientä eikä mitään että äiti laattaa vessassa puoli päivää ja lapset ihmettelee mikä on... Kyllä äiditkin saa viihteellä käydä ja ihan turvassahan ne lapset sen isukin kans on. Vaikka vois se isä sitten aamulla nousta lasten kans ja antaa äidin parantaa krapulaa vähä pidempään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
En ymmärrä tuollaista toimintaa, on aika outoa. En nyt sanoisi että tuomittavaa mutta mikä järki tuossa on?

se että äiti haluaa käydä viihteellä, mutta ei halua viedä lasta hoitoon, koska kotona voi olla.

No jos sun on ihan pakko käydä viihteellä joka toinen viikko niin mikäs siinä. Itse en krapulassa antaisi miehen lapsia hoitaa eikä mieskään antaisi minun tehdä niin.

Meidän perheessä ainakin kaikki kärsisivät, jos itse tekisin noin. Mä en palautuisi viihteellä olosta yhdessä päivässä, jos en saisi rauhassa nukkua. Jos yhtenä yönä nukun vain muutaman tunnin, voi mennä viikkokin, ennenkuin olen saanut univelat nukuttua. Muutenkin mun mielestä lapset on oikeutettuja freesiin eikä krapulaiseen äitiin. Joskus on toki tauteja ja muita syitä, ettei aina ole freesi, mutta tarviiko sitä järkiään itse aiheuttaa.

Tuomittavaa... en tiedä, mutta parempiakin keinoja löytyy.

täh! onko täällä oikeesti vaan tämmösii tiukkapipoja.. minusta ainakin ihan ok! en ehkä ihan noin useasti käy vaan kerran joka toinen kuukausi mut ihan samalla tavalla teen et pari tuntii ennemmin lähen ja yöllä tulen..

No, mä olen ollut todella pahassa krapulassa ja hoitanut lastani. Olen täysin kunnollinen kansalainen, korkeasti koulutettu ja hyvin kasvatettu yksilö. Mulla vaan on sellanen kroppa, että joskus 3 siideriä aiheuttaa maankaatokrapulan, joskus ei aiheuta mitään. Tapaan ystäviäni terassilla tai baarissa myöskin, ja aina olen muutaman ottanut. Kukaan ei ole tähän asiaan kuollut, ja lapsenikin aika normaalin oloinen.

Kun lapset olivat pieniä niin ulos lähdin hieman ennen nukkumaanmenoa ja krapulasta huolimatta nousin keittelemään aamupuuroa ja elämään normaalia arkea. Toki yleensä piti käydä hakemassa pizzaa ja nukkua päiksyt.
En kokenut tekeväni mitään väärää.

Mä olen tehnyt noin,ja ihan vain sen takii et tarviin välillä omaa aikaa.
Minä myös hoidan ne lapset krapulasta huolimatta.Mieheni ei siihen pystyisi,tuo saamaton sika.
Laitan myös lapset nukkuman ennenku lähen ystävilleni.

Ei ole tuomittavaa.
Eihän hän sentään kännissä lapsen kanssa ole.
Ja sitäpaisti jotku jopa tekee muutakin krapulassa ku makaa sängyn pohjalla.
Toiselle se krapula tulee jo yhdestä siideristä,et alkkikseks en laskis.

No mä oon tehny noin, tai siis en käy kahta kertaa kuukaudessa, mut jos lähen illalla viihteelle, niin isä on pojan kanssa ja kyllä mä viimeistään 9 aikaa nousen seuraavana aamuna ylös ja touhuan pojan kanssa ihan normaalisti. Riippuu paljon krapulasta.. Mulla ei koskaan oo mitään hirmuista krapulaa, väsy on, muttei muuta, kun toisille tulee just ihan hirvee kankkunen, jotta tarvii olla koko päivän pää vessanpytyssä.