Mulla vaan on niiiin ikävä niitä. :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasten täti.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lasten täti.

Vieras
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...todellisuudessa-valita-lapsista/#post27750727

Tossa se edellinen keskustelu.
Nyt heistä ei oo kuulunut mitään. 6päivää kuulematta ja näkemättä niitä.
Sisko eli niitten lasten äiti vaan laittaa lasten mummolle viestiä, että sen pitäs palauttaa siskon avain. Miksköhän? Pitääkö "isin" saada avain, jotta pääsee siskon ja lasten luo millon vain?

Laitto vaan äitille viestiä alkuviikosta, että lapsilla oli kiva joulu. ***** vaan muistelee, että miten me(2lasten tätiä) retuutettiin sen isosiskoa, 4-vuotiasta tyttöä. = Tuo on nimittäin täyttä valetta ja siskokin sen itse tietää. Mä en oo KOSKAAN tukistanu, nipistänyt tai muutakaan, toisinku sisko ite.

Lieköhän sossut ollu jo normisti eilen ja toissapäivänä töissä, että olisivat soitelleet siskolle? Kun laitto myös viestiä äitille, että sos.tädit tietää, että ****** on täällä, ei tarvii sinun ilmoitella.
Kyllähän ne sossut saattaa tietää, mut tykkääkö sossutkaan siitä, että lapset joutuvat näkemään juoppoa, väkivaltaista(entistä huumeiden käyttäjää, en tiiä käyttääkö vielkii), joka siskon luona käydessään ei koskaan leiki lasten kanssa?? Halveksii ja vauvattelee vain nelivuotiasta. Nelivee aina surullisena sanoo, että isi ei ota minua edes syliin, aina pikkuveljeä vaan. "et sinä osaa pukea päällesi ulkovaatteita, et osaa mitään, oot vauva." Ks. tyyppi myös ottaa lasten leluista patterit, että ei saa lapset leikkiä sellaisilla leluilla, josta kuuluu ääniä. Tosin sekin taitaa kohdistua isosiskon leluihin.

Surettaa, että juuri kun sanottiin sille 4-vuotiaalle, että saatte olla joulun mummon luona(jossa molemmat halus olla), niin äiti tulee ja huijaa ne mukaansa toiseen mummolaan, jossa neljävuotias pelkää olla. Sen tytön silmistä näkyi kauhu, kun kuuli, että joutuu toisee mummolaan väkisin. Itki vaan äidilleen, että sinä nukut minun vieressä!!

Ei oo mitään tietoo, millon sisko taas leppyy, että päästään murujen luo.

Rakastan teitä pikkuset ja muistakaa, etten koskaan hylkää teitä. <3

[QUOTE="vieras";27777456]Lääkkeet ottamatta?[/QUOTE]

No miks sä jätit ne ottamatta, kun kerta ilmeisesti tarttet?? :) Otahan kiltisti, kun on kerta määrätty tabuja.

siis herranjestas! kyllä mäkin pistäsin tollaseen siskoon välit poikki, ne ei ooo SUN lapsia! ymmärrätkö? hank iomat lapset jos on noin pakko mielle lapsiin. on kivaa jos on sisko joka auttaa ja välittää mutta sä et kuulosta sellaiselta vaan siltä että omit siskosi lapset ja sitte kun se ei käykkään alat levittelee kaikkee jotta saisit pisteet itelles. miksi?

Mihin nää sun olettamuksesi juoposta perustuu? sun omaan intuitioon? vai johonkin faktaan.
ps.en tiedä ymmärsitkö tahalleen edellista vastaajaa väärin,mutta kerrottakoon että siinä oli se kysymysmerkki,el ikysymys sinulle. eli onko ne lääkkeet ottamatta sinulla? tätä sulta tiedusteltiin

[QUOTE="hilda";27777784]siis herranjestas! kyllä mäkin pistäsin tollaseen siskoon välit poikki, ne ei ooo SUN lapsia! ymmärrätkö? hank iomat lapset jos on noin pakko mielle lapsiin. on kivaa jos on sisko joka auttaa ja välittää mutta sä et kuulosta sellaiselta vaan siltä että omit siskosi lapset ja sitte kun se ei käykkään alat levittelee kaikkee jotta saisit pisteet itelles. miksi?

Mihin nää sun olettamuksesi juoposta perustuu? sun omaan intuitioon? vai johonkin faktaan.
ps.en tiedä ymmärsitkö tahalleen edellista vastaajaa väärin,mutta kerrottakoon että siinä oli se kysymysmerkki,el ikysymys sinulle. eli onko ne lääkkeet ottamatta sinulla? tätä sulta tiedusteltiin[/QUOTE]

Ihan keksitty se juoppo-juttu onkin. Menettänyt korttinsa rattijuopumuksen seurauksena, istunut linnassa pahoinpitelystä, tappanut kissan-itseasiassa pahoinpiteli sen niin huonoon kuntoon, ettei ollut muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa se eläinlääkärillä.
Uhannut tappaa siskon+lapset. yms. Kerran oli ottanu yliannostuksen jotain lääkkeitä, koska sisko ei totellut sen sanoja ja uhkaa tappaa ittensä, jos sisko jättää tekemättä jotain sen mieliks.

Jos sattuu välittämään siskon lapsista, niin se on jo pakkomielteistä? Onpa kummalliseks muuttunut.

MUTTA MÄ EN KATO SITÄ, kun ne lapset kärsii isänsä läsnäolosta. Ja äitinsä menettää hermonsa niihin, kun oireilee isänsä näkemisestä, ja sen takia äiti myös niitä tukistelee yms. Ne oppii itekii sen, että väkivalloin asiat ratkaistaan. Eikä myöskään sossutkaan kauaa kato tuota, oli jo kesällä huolissaan niistä, ku eräältä tuli vaihteeks tappouhkauksia.

En mä niitä OMI, enpä vaan halua, että ne viettää lapsuutensa jossain lastenkodissa, sijaisperheessä tms tuon takia.
Oma koti on kuitenkin oma koti, mut ei se tuo lapsille turvallisuuden tunnetta, kun väkivaltainen juoppo siellä viettää aikaansa. Istuu vain koneella ja syö siskon ruuat jääkaapista. Menee yleensä sillon sinne kun sisko on just saanut rahaa ja ostanut kerralla isomman satsin ruokaa.

Ihanaa että lapsilla on tuollainen rakastava täti!

Olen itse ollut sun siskosi asemassa, siis suhteessa mt-ongelmaiseen mieheen ja tiedän mitä se on. Mulla onneksi oli sen verran onnea, ettei saanut mua manipuloitua kokonaan vaan ymmärsin erota ja lähteä lasten kanssa. Ja onnea oli siinäkin, että vuosien piinan jälkeen häriintynyt eksä katosi. En tiedä onko enää elossa enkä haluakaan tietää. Mulle riittää ettei sitä ihmistä enää ole olemassa.

Voimia teille ja toivottavasti oikeus toteutuu!

Hienoa että jaksat välittää ja et pelkää taistella lasten puolesta! Moni ei uskalla tehdä ls-ilmoitusta koska pelkää välien poikki menemistä. Älä anna niiden vanhempien pilata lasten tulevaisuutta ja lapsuutta. Kukaan lapsi ei ansatse pelätä omassa kodissaan. Ja jos äiti ei sitä turvallisuutta pysty takaamaan täytyy jonkun muun tehdä se!

[QUOTE="hansu";27777912]Hienoa että jaksat välittää ja et pelkää taistella lasten puolesta! Moni ei uskalla tehdä ls-ilmoitusta koska pelkää välien poikki menemistä. Älä anna niiden vanhempien pilata lasten tulevaisuutta ja lapsuutta. Kukaan lapsi ei ansatse pelätä omassa kodissaan. Ja jos äiti ei sitä turvallisuutta pysty takaamaan täytyy jonkun muun tehdä se![/QUOTE]

No ku pikkusisko soitti poliisit sen takia, kun sisko vei lapset mummolleen, jossa on kokoajan väkivaltainen mies paikalla, niin eka häke-nainen sanoi, että partio voi käydä tarkistaa tilanteen. Sit siskolta loppu akku ja soitti sinne uudestaan. Tietty eri ihminen, niin se sano, että ilmoittaa vaan sospäivystäjälle tosta ja se soitti siskolle ja sano, että tekee ls-ilmoituksen.

Nyt kun on taas silleen, että sisko ei pidä mitään yhteyttä keneenkään meistä, ni eiköhän kohta taas palaudu normaaliksi. Tollein on käynyt vähintäänkin kerran vuodessa. Eniten vaan lapset siitä kärsii, kun yhtäkkiä ei saakaan nähdä rakkaita ihmisiä, vaikka on ennen nähnyt useamman kerran viikossa.

Kun sais sen lasten isän pois häiriköimästä, (ihan ok se olis, jos oikeesti välittäis lapsista, eikä ryyppäis ja hakkais kadulla ihmisiä!) niin lastenkin elämä palautuis normaaliksi. Nykyään kun ovikello soi, niin molemmat on ihan kauhuissaan, että kuka sieltä tulee. Samoin nukkumaanmeno esim mummolassa. Sanoin 2-veelle, että mennään nukkumaan, niin alkoi hirveesti itkemään. Kuulemma isi on just nukkumaanmenon aikaan monta kertaa mennyt niiden kotiin oven taa koputtelemaan.

Yhteistyössä