Mulla taitaa lukea otsassa,,,,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria Mundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria Mundi

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
3 333
17
38
'todella tyhma'. Koitin parin viime paivan aikana ostaa pojalle autoa ja halusin antaa vaihdossa pois yhden auton. Ei siita tullut mitaan. Siis oli auton myyntimiehet joka paikassa niin todella arsyttavia - puhuivat mulle kuin olisin ollut joku imbesilli. Ja hinnat ja tarjoukset oli aivan kiikun kaakun. Tiedan tasmalleen minka arvoinen vaihtoon tuleva auto on, ja tiedan tasmalleen millaisen auton haluan pojalle ostaa, mita ne maksavat, ja mika niissa on hyvaa/pahaa. Myyjat suu soikeina kusettivat ja minulla nousi savu korvista. Ei siita mitaan tullut. En saanut autoa ostetuksi. Etta voi ottaa paahan!!!!

Kuulostaa niin tyypillisiltä autokauppiailta. Ei kai niiden maine pahimpina kusettajina ole ihan tuulesta temmattu. Kun me vuosia sitten löydettiin kunnollinen autokauppias, ollaan asioitu aina siitä lähtien hänen kanssaan.

Minä menin kans joskus itekseni autokauppaan, ihan vaan katteleen,.
Myyjä tuli kyseleen, mikä auto mulla on, ja sen pihalla nähtyään ois reiluna miehenä vaihtanu sen saman merkkiseen, vanhampaan, ja pienemmällä koneella olevaan, ja IHAN PÄIKSEEN!!!!!

Tuttu tunne. Yleensä sitä sitten ehdotetaan ostettavaksi jotain postimerkinkokoista punaista autoa vaikka itse on juuri sanonut että haluaisi katsella tila-autoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Myyjä tuli kyseleen, mikä auto mulla on, ja sen pihalla nähtyään ois reiluna miehenä vaihtanu sen saman merkkiseen, vanhampaan, ja pienemmällä koneella olevaan, ja IHAN PÄIKSEEN!!!!!

:laugh: :laugh: Mahtava diili!! Etko tietty ryhtynyt kaupantekoon???

Kun se auto kuitenkin on ostettava,,, nyt vaan harmittaa kun nayttaa silta etta pitaa pistaa mies asialle. On se vaan niin noloa Onhan se nyt merkillinen kumma etta nainen ei saa autoa ostetuksi niin etta se kauppa olis edes jotenkin jarkeva!!! PerkuleS!!!!! |O :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:

:laugh: :laugh: Mahtava diili!! Etko tietty ryhtynyt kaupantekoon???

Kun se auto kuitenkin on ostettava,,, nyt vaan harmittaa kun nayttaa silta etta pitaa pistaa mies asialle. On se vaan niin noloa Onhan se nyt merkillinen kumma etta nainen ei saa autoa ostetuksi niin etta se kauppa olis edes jotenkin jarkeva!!! PerkuleS!!!!! |O :headwall:

Juu, ei tullu kauppoja, eikä enää koskaan käyty siinä liikkeessä!!.
Siis oonhan mie blonbi, mut rajansa kaikella!!!!!!!!

Ja sita ihmetteln kanssa etta luuleeko ne tosiaan etta kun ihminen tulee autoa ostamaan, etta ihan tuolta tukkimetsasta tullaan suoraan ja kysytaan etta 'onko teilla autoja? saanko yhden?'. Eikohan olisi ihan turvallista olettaa etta nain tietotekniikan ja informaation aikana se asiakas tulisi sinne autokauppaan aika hyvin varustautuneena hintojen ja autoinfon kanssa. *vielakin keittaa*

Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:
No alle nelikymppiset autokauppiaat on aika pitkälti samoja "tukkahyvinnäkyykskellomerkonomeja", jotka lähtee verkostomarkkinoinnin jeesuksiksi jos joku lupaa hyvät bonukset..

Joopa mutta tuolla asenteella jaa kylla puolet asiakkaista saamatta kun ei kerta voida ihmisen tavoin naiselle autoa myyda.

Yhteistyössä