No me mennään lenkille, juoksemaan. Jos mun jalka ei kestä ni sit mennään lounaalle. =)Alkuperäinen kirjoittaja ihania ihmisiä palsta pullollaan:Miten niin taitaa olla?
En oo. Mut eksä on. Ootkohan sen kans menossa. Sillä on joku mamma kierroksessa. Oon iloinen sen puolestaAlkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Ei oo juntti. Ilmeisesti sä oot :snotty: :saint:
heh, tuskinpa vaan.Alkuperäinen kirjoittaja je:En oo. Mut eksä on. Ootkohan sen kans menossa. Sillä on joku mamma kierroksessa. Oon iloinen sen puolestaAlkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Ei oo juntti. Ilmeisesti sä oot :snotty: :saint:
Älähän sano Soitin ja kysyin ni huomen on tärät ))Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:heh, tuskinpa vaan.Alkuperäinen kirjoittaja je:En oo. Mut eksä on. Ootkohan sen kans menossa. Sillä on joku mamma kierroksessa. Oon iloinen sen puolestaAlkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Ei oo juntti. Ilmeisesti sä oot :snotty: :saint:
edelleen, tuskin.Alkuperäinen kirjoittaja je:Älähän sano Soitin ja kysyin ni huomen on tärät ))Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:heh, tuskinpa vaan.Alkuperäinen kirjoittaja je:En oo. Mut eksä on. Ootkohan sen kans menossa. Sillä on joku mamma kierroksessa. Oon iloinen sen puolestaAlkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Ei oo juntti. Ilmeisesti sä oot :snotty: :saint:
OOn juu ) Onnea teille ))Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:edelleen, tuskin.Alkuperäinen kirjoittaja je:Älähän sano Soitin ja kysyin ni huomen on tärät ))Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:heh, tuskinpa vaan.Alkuperäinen kirjoittaja je:En oo. Mut eksä on. Ootkohan sen kans menossa. Sillä on joku mamma kierroksessa. Oon iloinen sen puolestaAlkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Ei oo juntti. Ilmeisesti sä oot :snotty: :saint:
Mutta voinet toki olla ilonen juntin exäs puolesta.
...tää palsta on täynnä mitä kummallisimpia ihmisiä...Alkuperäinen kirjoittaja je:OOn juu ) Onnea teille ))
:ashamed: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:yksityiskohtia!!! |O
pussasitteko :saint:
juu, kyllä se lasketaan reffeiksAlkuperäinen kirjoittaja mie:Ihanaa :heart:
Hauskoja treffejä!
Ja kyllä se juoksukin lasketaan treffeiks =)