A
apuja
Vieras
siitä yhtään sanaa, esittäjä enkä nimeä biisille. sen esittää joku musta mies, ei seal.. mutta kuka? kuka se vois olla, alkaa google vinkuu ku tuis päähön edes jotain googlattavaa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 21:59 apuja kirjoitti:varmaan vanha biisi.. 80luvulta?
ei tosin auta itseään tässä hommassa se et tautalla soi youtube..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=iFr73YyLZ38&mode=related&search=
muttapa. sellainen mahtava biisi, helpotti varmaan. ei sika possu hempeilyä, mutta sellaista mis on kunnon potkua vähä torvista seassa, kai. kääk rasittavaa, melodiakin taitaa hävitä. :/