mulla soi pässä joku hempeily biisi, ja en muista..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
siitä yhtään sanaa, esittäjä enkä nimeä biisille. sen esittää joku musta mies, ei seal.. mutta kuka? kuka se vois olla, alkaa google vinkuu ku tuis päähön edes jotain googlattavaa..
 
varmaan vanha biisi.. 80luvulta?
ei tosin auta itseään tässä hommassa se et tautalla soi youtube.. :laugh:
http://www.youtube.com/watch?v=iFr73YyLZ38&mode=related&search=

muttapa. sellainen mahtava biisi, helpotti varmaan. ei sika possu hempeilyä, mutta sellaista mis on kunnon potkua vähä torvista seassa, kai. kääk rasittavaa, melodiakin taitaa hävitä. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 21:59 apuja kirjoitti:
varmaan vanha biisi.. 80luvulta?
ei tosin auta itseään tässä hommassa se et tautalla soi youtube.. :laugh:
http://www.youtube.com/watch?v=iFr73YyLZ38&mode=related&search=

muttapa. sellainen mahtava biisi, helpotti varmaan. ei sika possu hempeilyä, mutta sellaista mis on kunnon potkua vähä torvista seassa, kai. kääk rasittavaa, melodiakin taitaa hävitä. :/

IhQ biisi :D Oi, NKOTB... :heart:
 

Yhteistyössä