Mulla soi lastenlaulut päässä... Saisko levyn vaihtoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mikä väri on tukan,
voikukan?
Minkä värinen?
Joo mä tiedän sen.
Mikä väri on tukan,
voikukan?
Se on, se on, se on, se on keltainen!

:D

Kaikista maailman lasten lauluista jätkä nauttii sitten eniten juuri tästä, Lenni Lokinpoikanen hyvänä kakkosena. :whistle:

Mikäs päivä se tässä oli kun ajelin poikkeuksellisesti yksikseni ja tökin radiota.. Sieltä mitään kuunneltavaa tullut (mun ei hermot kestä mainosraadioita, niin vaihtoehdot on vähän vähissä).
Laitoin lopuksi sen 10 miljoonaa kertaa kuunnellun fröbelin palikat päälle. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Mikäs päivä se tässä oli kun ajelin poikkeuksellisesti yksikseni ja tökin radiota.. Sieltä mitään kuunneltavaa tullut (mun ei hermot kestä mainosraadioita, niin vaihtoehdot on vähän vähissä).
Laitoin lopuksi sen 10 miljoonaa kertaa kuunnellun fröbelin palikat päälle. :headwall:

Ei vitsi, tuli noista fröbeleistä mieleen: niiden entinen rumpali soittaa mun miehen kanssa samassa bändissä nykyään, ja jostain kumman syystä mulla on ihan hiukan vaikeuksia ottaa sitä kovin vakavasti, kun mun pysyvin muistikuva siitä tyypistä on yhdeltä niiden (fröbeleiden) musavideolta missä ne kaikki on sellaiset puna-valkoraitaset kokouikkarit päällä, räpylät jalassa ja sukellusvehkeet naamalla.. :whistle:

mulla on pari päivää soinut toi Mörrimöykky..

korpikuusen kannon alla on mörrimöykyn kolo,
sielllä on koti ja siellä on peti ja peikolla pehmoinen olo
tiu tau tiu tau tilitalitittan, sirkat soittaa salolla,
pikkuiset peikot ne piilossa pysyy kirkkaalla päivänvalolla...

Yhteistyössä