Mulla repee hermo tämän joka iltaisen nukkamaanmeno tappelun kanssa!PRKL

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mustana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mustana

Vieras
Kello taas sata ja noita mukuloita ei saa nukkumaan millään. Kyseessä 8v ja 3v tytöt. Isommalla joka iltainen pissattaa, janotta, pissattaa janottaa höpötys ja rumba. Sitten huutelee sängystä että "ei tuu uni"

Pienempi rupesi nukkumaan kunnolla vasta täytettyään 2v. Ei nukkunut siihen ikään päivällä eikä yöllä. Nyt lomalla kaikki mennyt taas häränpyllylleen. Taas valvoo vieläkin, kun ei se nukahda millään niin ei. Joskus jo miettii, että voi kun olis jotain unilääkkeitä tuon ikäisellekin, mutta ei.

Hermostuttaa vaan itsekin, kun kaikki illat menee tapellessa noiden kanssa. Vituttaa valvoa itsekin aina aamuyön tunneille kun ei nuo nuku. Alkoa alkanut mennä jo liikaa itselläkin tämän hermoilun kanssa....

Älä rupee tappelemaan :) Iltatoimiin kuuluu pisut ja juonnit, sen jälkeen kun ovat sängyssä rupeat kuuroksi ja mykäksi. Joo, helposti sanottu, mutta varsinkin isompi ymmärtää kun sanot että turha pompottaa enää.

onks illat liian vilkkaita?mihin aikaan rauhoitatte menoa?meillä toimii niin,että näin lomalla tossa ysin aikaan viimestään rauhotutaan ja sit tyttö lukee sängyssä tai mä luen hänelle jotain hetken..

Kyllä on meilläki lomien aikana mennyt vähän vinksalleen nää rytmit...Vanhin 1v. käy nyt jotenki ajalla n.22.30-23 aikoihin, mut tulevasta ekaluokkalaisesta on tullu varsinainen yökukkuja kesän aikana, tossa se vielä kukkuu vaik tässä houkuttelen nukkumaan.Myös junior 2v. vielä hereillä, tossa kyllä rauhassa makoilee mun vieressä.Ton keskimmäisen rytmiin kyl pitäs saada muutos, mut eiköhän se kohta ku koulu alkaa...Mut vinkki:Alko ei tohon asiaan auta.

Alkuperäinen kirjoittaja kuutamolilja:
Kyllä on meilläki lomien aikana mennyt vähän vinksalleen nää rytmit...Vanhin 1v. käy nyt jotenki ajalla n.22.30-23 aikoihin, mut tulevasta ekaluokkalaisesta on tullu varsinainen yökukkuja kesän aikana, tossa se vielä kukkuu vaik tässä houkuttelen nukkumaan.Myös junior 2v. vielä hereillä, tossa kyllä rauhassa makoilee mun vieressä.Ton keskimmäisen rytmiin kyl pitäs saada muutos, mut eiköhän se kohta ku koulu alkaa...Mut vinkki:Alko ei tohon asiaan auta.

Oho, tuli kirjotusvirhe, siis mun vanhin on 11v.

Meillä kans joka iltanen rumba...Isompi 5v. kyllä menee kiltisti nukkumaan iltasadun jälkeen, mut nuorempi 3v. ei tahdo millään rauhottuu. Nytki putos sängyltä kun riehu, ja eilenillalla potkas vahingos siskoa leukaan kun niin villi meno! Iltapalan annan n. klo 19 maissa, sen jälkeen vielä lämmin kaakao, hammaspesut ja se satu.

Meillä ihan sama juttu. Odotan kauhulla arkeen palaamista. Toisaalta äkkiä se rytmi taas löytyy, kun aamuisin on pakko nousta 07. Tavallaan nautin, että saan itsekin aamuisin nukkua pitkään (tämä aamu taitaa olla ensimmäinen kun herään näin aikaisin :o )

Meillä lapset kyllä rauhoittuu ysin aikaan sänkyyn, ja iltasatua luetaan, mutta sitten alkaa just tuo sama rumba kuin ap.llä. Itse en palveluksia anna, mutta isompi kun osaa itsekin hakea sitä juotavaa ja kulkea tuossa edestakaisin... siihen ei enää iso sanakaan auta :headwall: Kyllä on tullut tälle lomaa hermoiltua taas omasta edestä. No ens viikolla alkaa viiden viikonlomailun jälkeen taas työt, että eiköhän se tästä.

Pakko nostaa tää ketju. Tuntuu niin epätodelliselta tämä homma. Joka ilta toistaa itseään. Ensin näyttää, että nyt ne menee kivasti nukkumaan, mutta sitten se rumba alkaa.... Ei auta mikään vaikka mitä tekee tai on tekemättä. Inhottava mennä itsekin sitten aikanaan nukkumaan, kun on paha mieli ollut kaikilla nukahtaessaan, kun kamalaa vääntämistä ja välillä huutamistakin :'(

Yhteistyössä