Mulla palaa hihat noitten muksujen kanssa!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Sitten vaan narua tiukemmalle. B) B)

Meillä on menty taas viikko ihan seesteisesti kun mä pistin kova kovaa vastaan: jos äidille ollaan kakkapäitä, on äiti kakkapää takaisin. :xmas: :kieh:

Otin talteen neitin tavarat mitkä ei eksynyt omille paikoilleen, lempivaatteet, pidettiin viikko herkkulakkoa ja uusi barbi joutui hyllylle ennenkö pakettia kerettiin kunnolla avata. :saint:

Johan alkoi neidillä taas olla mielenkiintoa puheen kuuntelemiseen. :snotty: :laugh: *minäkö ikävä ihminen?*

Se ei mene tiukemmalle :laugh: Poika on ollut kuukauden ilman telkkaria, pelejä ja tietokonetta, 2 karkkipäivää on peruttu ja leluja otettu pois.. Ei auta :laugh: |O Helevetin kovapäinen kersa, äitiinsä se on tullu :D :saint:

Minkä ikäinen?

Meillä on 6 vuotias toi tyttö, joten tiedän ettei se ole enää siitä kiinni etteikö tajuaisi mitä sille sanoo, vaan ihan vaan puhdasta kokeilua ja piruiluakin toisinaan mua vastaan (hän on olevinaan niin iso ja niin viisas että!!)

Nuoremmalle ei varmaan toimikaan: ei olisi toiminut meilläkään. Tää vaatii vähän ymmärtämystä myös sieltä lapsen puolelta. =)

Luin jo: samaa ikää. Kyll sen sitt pitäis alkaa toimimaan. Muista tehdä asiasta suuri numero: selitä itse karkkia mässäten että jätkälle ei karkkia tipu, koska käyttäytyy tuhmasti. Syö jäätelöä sen nenän edessä jne (mä todella tein näin, vedin oikein navan täydeltä niin että lopulta kuvotti ja annoin neitin anella vieressä turhaan. (ja vielä nautin siitä, ikävä kyllä, kun olin tyttöön ihan kypsä sillä hetkellä). Katso omia ohjelmiasi ja voivottele, että poika on ollut niin tylsä käytökseltään että jää puuhapete väliin. Kyllä siellä pienessä mielessä jotain liikkuu kuitenkin.. :D

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Tätä mä en olekkaan tajunnut kokeilla :D Mä en yleensä paljon syö karkkia mutta rauhan eteen on uhrauduttava =) Tuo kuulostaa siltä että se oikeesti vois toimia, sä olet nero, miten miä en oo tätä tajunnut?

Odotettavissa on sitten ensireaktiona oven karmien helinää, mutta kyllä se siitä: meillä tyttö saman iltana jo pyysi anteeksi omaa käytöstään. Seuraavana aamuna se yritti vielä nitistä jotain mutta mä kysyin että eikö muistissa ole, miten käy kun tyttö ei ole äidille kíva: silloin ei äidinkään tarvitse olla tytölle yhtään sen kivempi. "Niinjoo, okei mä siivoon!!".

Tadaa.... :saint: :kieh: :p :xmas: B) :D

Yhteistyössä