Mulla on voimat pois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laulava Lomittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laulava Lomittaja

Vieras
Joka syksyinen riesa saapui...masennus,itkuherkkyys...Mikään ei tunnu miltään.Koulukin,johon hain tuntuu nyt ylipääsettömältä esteeltä,en jaksa tehä niitä muutamia tehtäviä,joita meille on annettu...Työssäoppimistakin on jäljellä 2 viikkoa ja sekin on niin tahmaista..

Millä ihmeellä sitä itteään piristäs??

Rakas ihminenkin tuntuu nyt kahleelta..mie haluan vain olla,yksin,kuihtua....kadota...

Millä te ootte saanne päiviinne ees jotain iloa?

Painin saman ongelman kanssa. : /
Ihan uskomaton väsymys painaa koko ajan, en jaksaisi edes käydä suihkussa tai nousta aamulla sängystä. Jäin tänäänkin vaan itkemään ja makaamaan makkariin, mutta onneks ei tarvinnutkaan tehdä mitään suurempia juttuja tänään.. Iltaa kohden se aina helpottaa, mutta väsymyksestä ei vaan pääse eroon vitamiineilla, energiajuomilla, unella eikä teellä. Ulkonakin ahdistaa suuresti! Ja mulla on varmaan ekaa kertaa eläissäni tällasta, vaikka oon kaamoksen keskellä aina asunut. Nyt en asu.

Ehkä kumminki auttais jos vetäis kunnon kuurin jotain deetä ja omegaa, yrittäis pitää rutiinit kasassa, kävis ulkona ja muistais osata ottaa chillisti. Ja kirkasvalohoitohan auttaa joitain, mulle se ei ainakaan kuulosta hyvältä. Syksyisin tekee kans mieli kutoa tai tehdä muita käsitöitä, ehkä se piristäis sinuakin?

Kaunishäntäinen Orava: mie oon koittanut vetää harrastuksiini jotain käsityötä,mutta ei vaan nyt napannu...Koittanu lukea jotain "höpöhöpöä" (ei siis sellaista missä pitäs ajatella,mutta ei mitään sarjakuvaakaan)

Kaveri kävi ja sekään ei piristäny..

Minä vaan haahuilen himassa,koitan saada lapsilla jonkun rytmin pysymään...Nolottaa sanoa,että 15 v on tehny kahden päivän ruuan-kun äiti on väsynyt...

Nolottaa sanoa,että 15 v on tehny kahden päivän ruuan-kun äiti on väsynyt...

Kai nyt väsynyt saa olla, kunhan ei vaan liiaksi jumitu paikoilleen. Pimeys kyllä vie voimat ihan täysin, onneks kohta varmaan tulee jo lumet maahan ja saadaan vähän enemmän taas valoa. Pitää vaan yrittää sietää tätä jonku aikaa. :(

En tiä, tuntuu että iteki pitäis mennä nukkumaan, vaikka vastahan mää heräsin. Ja huomenna vitamiinikauppaan ostamaan deetä.

Ja muista, et ole vätys, vaikka ootkin väsynyt! :kieh: