Mulla on vissiin suhde....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:heart:Jos aiot olla miehesi kanssa jatkossakin, niin kyllähän teidän on saatava ratkaisu tuohon. Vai onko se aina se vieraisiin meno?

Luulisi olevan työläämpää hommailla salasuhteessa kokoajan varoen, kun yrittää sen oman kumppanin kanssa vaikka mitä.

Ja miehet voisi lämmitellä vaimojaan vaikka hieronnalla ym, niin eiköhän pienet ärtymykset mene pois. Ja jos vaimo on väsynyt, mitä sen eteen voisi mies tehdä?

Jotkut ahdistuu kun seksi on pakkopulaa (et suoriudu, mikset anna jne). Ja vielä - mene terapiaan, olet masentunut , etkä pysty suoriutumaan!

Ota huomioon, ettei miehesi välttämättä ole mikään laiska idiootti. Varsinkin läheisessä suhteessa huomaa jos toinen miettii pettämistä ja on joku muu mielessä. Kyllä minä ainakin huomaan helposti jos on joku meneillään, ihan pikkuasioista.
Miehilläkin on tunteita.

Sitten siinä sun ukko istuu, kaljapullo kädessä, miettii mitä vitussa pitää tehä kun on lapsiakin, ei voi lähteä, pitää käydä töissä, jotenkin jaksaa ja yrittää, siinä saa miettiä hajoaako perhe ja suhde jos tätä ruvetaan avaamaan. Kaikki on muuttunut, ahdistaa. Eukko on etäinen ja salaa jotain, valittaa ja syyttää. Mut kun ei tee mieli... ai miksei? Eikä se ukko näkis sun lapsia enää. Ehkä näkis, ehkä ei.

Kuvitellaan hetkeksi, että olen sun mies - jos näkisin yhdenkin tällaisen puhelun/vastatun tekstarin, niin perseelleen lentäisit. Tulisin hetkessä paljon onnellisemmaksi

Heh, mister_happy_face: käyn se minäkin sekä töissä että koulussa ;) Ja istun just nyt kaljapullo kourassa. Eikö mies voi olla masentunut, jos ei halua seksiä _KOSKAAN_?

Ja pidän kyllä huolen, ettei puheluita/tekstareita näe.

Enkä usko että huomaa mitään.. Ihan samalla tavalla tulen lähelle, teen hommia, olen läsnä kuin ennenkin.

Hei hämmentynyt!
Aika hämmentävä on kieltämättä dilemmasi. Itsehän näen ongelman lähinnä sinussa. Tai siis älä nyt ota tätä henkilökohtaisesti, mutta jos lapset on hankittu eri miehen kanssa, kuin tämän nykyisen ja 3-vuodessa olet ammentanut suhteen ns tyhjiin, että taas pitäisi miestä vaihtaa, niin olisiko aika katsoa peiliin?
Joko et pysty sitoutumaan pitkään suhteeseen, tai valitset vääriä miehiä. Niin tai näin, niin uusi salasuhde ei ole mikään ratkaisu!

t: Onnellisesti yhdessä SAMAN miehen kanssa 10-vuotta ollut nainen.

Ja tuo masentuneisuus...Se kyllä näkyy muussakin, ei jaksa yhtään mitään, edes suihkussa käydä välillä.... Ikinä ei saisi sairastunutta jättää, se on tosi, mutta jos ei tämä toinen ole valmis hakemaan apua, mitäs sitten? Ja kyllä, olen itsekin kärsinyt mt-ongelmista joten ehkä jopa tunnistan joitain oireita....

Mia G. Kiitos vastauksesta! Lasteni isä siis oli alkkis/sekakäyttäjä ja lasten välissä myös petti. Vaikka silloinkin oli mulla halut kohdallaan ;D Että se siitä sun teoriasta...

Hei Hämmentynyt... Mullakin on suhde. Tosin mun parisuhde (10 vuotta saman miehen kanssa, 1 yhteinen lapsi) on ollut katkolla puolisen vuotta ja suhdetta oon ylläpitänyt nyt pari kk, miehen suostumuksella, koska ollaan eroamassa.

Kommentoin vaan tuohon seksinpuutteeseen. Mua vaivasi mun oman miehen kanssa haluttomuus yli 5 vuotta. Meni niin kunnioitus siihen tyyppiin, koska karkeasti sanoen hän on mulle kuin se toinen lapsi ja mä suhteen ainoa aikuinen osapuoli. Ei huvita. Mut kun tapasin tämän toisen tyypin... Suoraan sanottuna tekee koko ajan mieli, mulla ei oo koskaan ollut tällaista ja jos ollaan esim. päivä yhdessä, kertoja en oo edes laskenut.

Joten mä ylläpidän loistavaa seksisuhdetta vaan (ja on ihan ok vaikka rakastuisinkin sen myötä), ja eroan. Siinä se. Koska tahdon myös itse olla onnellinen, enkä oikeastaan vuosiin ole sitä enää ollut. Mut jos muista syistä haluat edelleen jatkaa miehesi kanssa, asiahan on täysin eri... Tsemppiä!

Jätä miehes ja anna hälle mahollisuus parempaan ja kestävään onneen. Tuskin kovin onnellinen sun miehes on enää sen jälkeen kun saa tietää mitä oot hänen selkänsä takana touhunnu. Sun miehes on masentunu, luuletko oikeesti että toi salaaminen parantaa sitä oloa? Ja luuletko tosiaan ettei, MIEHETkin epäilis jotain jos toinen istuu puhelin kourassa koko ajan? Ihmisen käytös muuttuu valehdellessa/salatessa asioita vaikka ite sitä et huomaiskaan. Toivon todella että, juttu paljastuu sun miehelle.

Yhteistyössä