Mulla on vauvakuume!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
En olisi uskonut.. Haluaisin tytön, poikakin olis tervetullut. Ei väliä kuitenkaan kun ei voi itse valita.. En tajuu mistä tää kuume on tullut, mä niin vannoin etten haluu enää lisää lapsia.. :ashamed:

Eilen otin pojan pieniä vaatteita pois ja automaattisesti laitoin ne kaappiin sit seuraavaa mahdollista poikaa? varten, yhtäkkiä tajusin mitä olin tekemässä. |O

En tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa.. :mad:

[QUOTE="vieras";24694545]Eikun mieheltä piuhat poikki ettei satu vahinkoa.[/QUOTE]

Mies haluu kans :) mut ei ajankohta ole vielä oikea/sopiva.. Suhde aika alussa niin täytyy kattella ja tarkkailla :p

[QUOTE="vieras";24694624]Miten vanha olet?

Haaveilla saa, mut keskityt lapsiisi, töihisi ja elämääsi niin kyllä se helpottaa.[/QUOTE]

25v. Juu keskityn omaan elämään.. Kiitos =)

Vauvakuume täälläkin. Itse olen sitä pitänyt vuosia poissa ihan systemaattisesti mutta nyt ei tunnu enää aikaa muuhun riittävän kun vauvasta haaveiluun. Ostin jo vauvalle kamppeitakin vaikken ole vielä raskaana kuukausiin :(

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;24694708:
Vauvakuume täälläkin. Itse olen sitä pitänyt vuosia poissa ihan systemaattisesti mutta nyt ei tunnu enää aikaa muuhun riittävän kun vauvasta haaveiluun. Ostin jo vauvalle kamppeitakin vaikken ole vielä raskaana kuukausiin :(

Tänään kattelin jo mitä vauvalle hankkisin ja ja... Omakotitaloa myös katoin mikä olis meille kiva. En oo ikinä ollut tämmöinen :mad: Onnea sulle matkaan :) :hug: Miksi oot pitänyt poissa vauvakuumetta? Jos ymmärsin oikein, en sisäistä tekstiä tänään normaalisti :D

Yhteistyössä