Mulla on vauvakuume ja sitten taas se aaltoilee pois ja palaa ja mitä tekisin:)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "siiri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"siiri"

Vieras
mulla on jo perhettä...myöskin vauvakuume,nyt on aaltoileva vaihe ja se ei oo ihan pinnalla mutku se tulee ni ois niinku pakko saada vielä vauva.toisaalta mietin että tekis muita asioita esim.lähtis työelämään ja sais taas vapauksia mennä omia menoja kun ei ole pientä vauvaa ja vois suunnitella ehkä matkustamistakin...mutta mutta...entäpä jos lykkään vauvan yrittämistä enkä sitten vanhemmalla iällä,en enää tulisikaan raskaaksi??????

onko muita samoilla mieteillä???
jelppiä.

sama täällä. asiaa vatvottu miehen kanssa, ja vaikkei siinä mitään järkeä olekkaan, päätettiin antaa vielä kerran vauvalle mahdollisuus tulla.... ei tässä enää nuorruta ja kerkee niitä juttuja tehä sitten myöhemminkin. ja eihän sitä tiedä tärppäääkö edes enää...

no tätähän mä aattelin.kyllä se vauva voittaa kaiken tän muun tekemisen ja kokemisen<3 ja kuinka sitten harmittais oikeesti jos myöhemmin ei enää vauvaa saisikaan.onhan mulla vielä elämä aikaa myöhemmin sitten harrastaa näitä muita asioita.niin se vaan on.olen äiti henkeen ja vereen.ja olen sitä mieltä että mut on luotu äidiksi se vaan on niin mun homma.rakastan lapsiani.vaikka eläkettä ei kerrykään,mutta eiköhän sitä jotenkin pärjää ja pääse vielä työelämään aikanaan.

Hyvin paljon oli mulla samallaisia ajatuksia. Tilanne meni kuitenkin siihen että voi käydä niin ettei myöhemmin enää voida yrittää, joten juhlin nyt kesäjuhlat pois ja sitten alkaa yritys. Toisaalta ei malttais odottaa, mutta välillä kyllä tulee mieleen että mihinköhän sitä on ryhtymässä.

Yhteistyössä