Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Paljonkohan sulla on aikaa jäljellä?Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:mies otti minusta kuvan kun en siihen enää itse kykene. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Paljonkohan sulla on aikaa jäljellä?Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:mies otti minusta kuvan kun en siihen enää itse kykene. :snotty:![]()
:'( Elämä on. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Paljonkohan sulla on aikaa jäljellä?Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:mies otti minusta kuvan kun en siihen enää itse kykene. :snotty:![]()
tää on aika kavala tauti. mä voin lahota lopullisesti yhden yön aikana. oon ettiny netistä vertaitukea mutta mistään sitä ei tunnu löytyvän. yhden tapauksen tiedän kanadasta.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus::'( Elämä on. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Paljonkohan sulla on aikaa jäljellä?Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:mies otti minusta kuvan kun en siihen enää itse kykene. :snotty:![]()
tää on aika kavala tauti. mä voin lahota lopullisesti yhden yön aikana. oon ettiny netistä vertaitukea mutta mistään sitä ei tunnu löytyvän. yhden tapauksen tiedän kanadasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus::'( Elämä on. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Paljonkohan sulla on aikaa jäljellä?Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:mies otti minusta kuvan kun en siihen enää itse kykene. :snotty:![]()
oletko varma ettei täällä palstaile muita? Jos ylläpito laittaisi kyselyn, jossa kartotettaisiin perunaruttoa sairastavia palstalaisia? :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Apua voiks toi tarttua? Siis tän palstan välityksellä?
Siis ajattele vähän ennen kuin tänne tommosia linkittelet! Mitä jos me muut sohvaperunat saadaan se kanssa!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi ei,olen pahoillani...tossahan on sit se että loppujen lopuks susta tulee pottumuussia..*voimia*
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Apua voiks toi tarttua? Siis tän palstan välityksellä?
Siis ajattele vähän ennen kuin tänne tommosia linkittelet! Mitä jos me muut sohvaperunat saadaan se kanssa!!![]()
ei kai se tartu. pottulogi sanoi että täytyy olla suu-kontaksissa perunan kanssa niin silloin voi saada ruton.