Mulla on varmaan pääsä vikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Khjbvkbkv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Khjbvkbkv

Vieras
Mutta saako teistä aikuinen nainen, joka on vähän onneton parisuhteessaan kuunnella ihan sellasta musiikkia mistä tykkää vaikka mies ei siitä tykkäiskään ja pitää tätä artistia ihan "kuumana" katsoa hänen videoitaan ja haastatteluitaan? Siis musiikki on mulle asia joka kohottaa mun hyvän olon tunnetta, mutta mieheni ei tykkää tästä.. Muutenkin en sii koe olevani kovin onnellinen, että on varmaan sellasta fantasian hakua, jotta jaksaa arjessa..

Pitäiskö vaan alistua miehen juttuihin, antaa seksiä joka toinen ilta unohtaa itseni ja omat halut ja hyvänolon tunne (masentua ja ahdistua omassa tapauksessa) vai pitää kiinni omista jutuista?

En mä tee sitä kuin joskus yksin hinnassa ollessa, mut jos se näkee jostain sivuhostoriasta niin se loukkaantuu, ja tietty ymmärrän et loukkaantuu, mutta kuten sanoin varmaan jotain fantasiointiahan tää on.. Ja kyllä sekin katselee kaikenmaailman fitnesstyttöjen kuvia, ja ok ne tietty miellyttää sitä, mulle se on ok, koska musta ei koskaan otule mitään isotissistä fitnesstyttöä. Lähetin sille sähköpostitse kirjeen, koska puhuminen ei taida olla meidän juttu. Mä varmaan vähän pelkään sitä eikä se oikeen tajua mun ajatusmaailmaa. Olen vaan niin loppu tähän jossa ollaan vaan onnellisia hetkellisesti ehdollisella rakkaudella. Ehkä mä alan alkoholistiksi tai aiheuttanut itselleni masennuksen, koska mä en ole ollut pitkään aikaa onnellinen.

Yhteistyössä