mulla on vapaa viikonloppu ja ensi viikonloppukin!!! OUTOA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

peppuliini

Aktiivinen jäsen
01.10.2007
14 785
0
36
Tyttö lähti isänsä ja isän kaverin ja tämän tytön kanssa viikonlopuksi Tampereelle ja ensi viikonloppun atyttö lähtee kummitätinsä tämän veljen luo pohjoiseen. Mitäs ihmettä mää nyt teen... ?! :o :o

no tänään on kyllä laivalle lähdössä koulutukseen ja huomenna apulannan keikalle, että eiköhän se aika sit siinä kulu kivasti... =) ja ensi viikonlopuksi töitä...

mitäs viikonloppusuunnitelmia teillä??

Tänään paukkaan kaverin luo klo 17 ja viimeistelen gaala puvun (eilen menin klo 18.00 ja olin himassa klo 01.00 :xmas:. Huomenna onkin sitten itse gaala ja klo 8.00 on lähtö. Pääsee kunnon seisovaan illallispöytään, juomaa riittää, menoa ja meininkiä. Yö hotellissa ja sunnuntaina kotia päin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Tänään paukkaan kaverin luo klo 17 ja viimeistelen gaala puvun (eilen menin klo 18.00 ja olin himassa klo 01.00 :xmas:. Huomenna onkin sitten itse gaala ja klo 8.00 on lähtö. Pääsee kunnon seisovaan illallispöytään, juomaa riittää, menoa ja meininkiä. Yö hotellissa ja sunnuntaina kotia päin.

no sullahan on sitten mukava viikonloppu tulossa! :) saakos kysellä minkäs sortin gaala sulla on tulossa??

Mä olen kade kun pääset Apulannan keikalle |O Tosin Radiorock häppening on 5.12, Apis soittaa, juhuu
:D !
Gaala on sellaisen yhdistyksen järjestämä kuin Cows. Suomen villilänsi yhdistys pitää kesän päättäjäiset.

Hauskaa viikonloppua sulle! Nauti tästä jumalaisesta tilanteesta myös viikon kuluttuakin.
:)