Mulla on uskomaton ehkä harhaluulo yh-äideistä :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olin yh 3,5 vuotta kunnes löysin nykyisen mieheni.. En ole ruma (ainakaan kukaan ei ole koskaan niin sanonut), olen esimiestehtävissä, asuin silloin tyttöni kanssa kahden 80 neliän kolmiossa arvostetulla alueella. Minulla oli silloinkin luonnonvaaleat kauniit sohvat ja muutenkin kauniisti sisustettu koti... mitäs vielä... ei ole kukkaverhoja..
Ja tyttöni on hyväkäytöksinen reipas urheilullinen lapsi =)
Ja siis en ollut yh omasta tahdostani vaan mies otti ja jätti kun tulin raskaaksi :attn: minkäs teet?

mulla ihan sama käsitys kuten aloittajallakin, ja useimmiten pitää paikkaansa.

kertoohan se paljon joko alystä tai elämänhallinnasta että valitsee huonon suhteen johon tekee lapsia.

yh-lesket ihan eri asia.

mä oon yh..asun tosin vuokralla 4 lapseni kanssa,koti on hieno ja lapset suht hyväkäytöksisiä :) olen kaunis ja meillä aina fiksut vaatteet päällä,on hieno autokin :D ikävä vaan että lasten isä oli väkivaltainen,muuten olisin viel naimisissa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Totta.:
mulla ihan sama käsitys kuten aloittajallakin, ja useimmiten pitää paikkaansa.

kertoohan se paljon joko alystä tai elämänhallinnasta että valitsee huonon suhteen johon tekee lapsia.

yh-lesket ihan eri asia.

Miksi aina oletetaan, että suhde on ollut huono?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai. Mulla on yh-äideistä sellainen käsitys, että ovat tehneet lapsen/lapsia miehen kanssa joka ei loppujen lopuksi tai alun perinkään ollut heille oikea kumppani. Ja siihen kategoriaan mahtuu ihan kaikenlaisia naisia.

olin 5v miehen kans ku tuli lapsi..neljännen jälkeen alkoi käyttäytyä väkivaltaisesti..

c045.gif

Hei!
Mä hypin tasajalkaa, sit ku nää onnellisesti naimisissa olevat joutuukin eroamaan, ku ei ollu kristallipalloa kertomas mitä elämä voi tuoda tullessaan. ....

No minä olen yh:n tytär ollut 10-vuotiaasta. Äitini siis ei ole mikään lutka, jotka tuli paksuksi yhden illan jutusta. Isäni kuoli, joten äitistäni tuli yh tahtomattaan!
Asuin äitini kanssa omakotitalossa maalla. MEillä oli ihana piha ja oma ranta.
Äitini asuu siellä edelleen..
Siskoni on ollut yh, koska mies jätti hänet lasten ollessa pieniä. Hän asuu vuokralla kolmiossa, mutta ei mielestäni sovi mitenkään kuvauksiisi yh-äidistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai. Mulla on yh-äideistä sellainen käsitys, että ovat tehneet lapsen/lapsia miehen kanssa joka ei loppujen lopuksi tai alun perinkään ollut heille oikea kumppani. Ja siihen kategoriaan mahtuu ihan kaikenlaisia naisia.

olin 5v miehen kans ku tuli lapsi..neljännen jälkeen alkoi käyttäytyä väkivaltaisesti..
Niin. Sitä mä tarkoitinkin, että kumppani ei olekaan ollut se oikea loppujen lopuksi, vaikka olisi sitä ollut silloin kun lapsia tehtiin. Niin voi käydä kenelle vaan.

Mulla on sellainen tieto tällaisten aloitusten tekijästä, että hän on tyhmä, huonokäytöksinen eikä omaa minkäänlaista sivistystä. Tämmöiseltä kun kysyy, niin: Suomen pääkaupunki on edelleen Turku, presidentti ei ole virkanimeltään presidentti vaan kekkonen, Eurooppa on maa, Itä-Saksan pääkaupunki on Johannesburg, Suomen talvisota oli joskus 1800-luvulla ja venäjää hallitsee keisari. Venäjän kirjoittaa siis pienellä.

Alkuperäinen kirjoittaja mulla on sellainen käsitys:
Mulla on sellainen tieto tällaisten aloitusten tekijästä, että hän on tyhmä, huonokäytöksinen eikä omaa minkäänlaista sivistystä. Tämmöiseltä kun kysyy, niin: Suomen pääkaupunki on edelleen Turku, presidentti ei ole virkanimeltään presidentti vaan kekkonen, Eurooppa on maa, Itä-Saksan pääkaupunki on Johannesburg, Suomen talvisota oli joskus 1800-luvulla ja venäjää hallitsee keisari. Venäjän kirjoittaa siis pienellä.

ihana :D

Alkuperäinen kirjoittaja mulla on sellainen käsitys:

Niin ja Suomi itsenäistyi joskus 1950 tai jotain.

Aikalailla nappiin osui, ilman sinistä sohvaa ja kukkaverhoja. Laiska, tyhmä, saamaton, lapset hirviöitä, peruskoulusta pääsin armosta pois, enkä osaa mitään. Asutaan pahamainesessa kirstinmäessä, kerrostalossa vuokralla.

minä, yh, olen tohtori koulutukseltani ja yliopistolla töissä. 50-60-luvun tyylin design-huonekaluilla sisustetussa kolmiossa asun yksin pienen poikani kanssa. miestä ei ole (enkä niille jalkojani levittele), koska mulla on tietyt kriteerit miesten suhteen. ihan mikä tahansa sivistymätön ja äitinsä passaama törkyturpa ei tähän talouteen astu. että jääpä sinne kotiin kasvamaan ja miettimään omia käsityksiäsi ihmisistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
... mutta ei isistä. Mulle tulee yh-äideistä tietynlainen mielikuva.

Ne ovat jotenkin vähä-älyisempiä, ei niin kovin kauniita, peruskoulun (ehkä joku amiskin käytynä) käyneitä, asuvat vuokralla jossain liian pienessä asunnossa, huonolla asuinalueella. Lapset ovat huonokäytöksisiä ja rääkyviä, pahoinpitelee ja kiusaa toisia lapsia. Kodissa on paljon rumaa tavaraa, vanhat sohvat (jotkut siniset) kukkaverhot ja muutenkin tosi huono maku sisustuksessa. Mä tiedän ettei läheskään kaikki ole tälläsiä mut tällänen mielikuva mulle niistä tulee ;D Sateenvarjoa hakemaan ->

Tällästä.

Peesi. :D

äitini oli yh, hän on yliopiston käynyt, on töissä päiväkodissa, en ole mikään hullu tai huonokäytöksinen, hänellä ei ole kukkaverhoja, hän omistaa omakotitalon, hän ei käy viihteellä vaan ottaa korkeintaan muutaman siiderin kotona ja hänellä on valkoiset sohvat.

Joten tuo todellakin on harhaluulo. Olet ehkä sekoittanut yh äidin ja narkkarin

Missä on ne huono-osaiset yh:t palsta tuntuu tursuavan vain varakkaita ja koulutettuja yksinhuoltajia jotka ei jakele. Mistä tämä legenda Korsossa asuvasta räkkäriäidistä on lähtöisin?

Yhteistyössä