Mulla on tylsää, saa kysyä jotain?

Mä haaveilen terveestä elämästä. Muuten mun elämä on jo lähes semmosta mitä tahdonkin.
Terveyttä siis koko lähipiirille.
Entäs sä?
Myös tätä toivon paljon. Äidilläni ja koko sen puolen suvulla on paljon syöpää, joten terveyttä osaan arvostaa. Kevyempiä haaveita ovat oma omakotitalo eräälle tietylle tontille ja lapsien saaminen kun on oikea aika. Olen myös haaveillut ulkomaille muuttamisesta pariksi vuodeksi ja se näyttää nyt toteutuvan. :)
 
Myös tätä toivon paljon. Äidilläni ja koko sen puolen suvulla on paljon syöpää, joten terveyttä osaan arvostaa. Kevyempiä haaveita ovat oma omakotitalo eräälle tietylle tontille ja lapsien saaminen kun on oikea aika. Olen myös haaveillut ulkomaille muuttamisesta pariksi vuodeksi ja se näyttää nyt toteutuvan. :)
No mulla itsellä on munuaisten vajaatoiminta, sen lisäksi mun isällä on sydänvika, mun sisaruksialla on paljon ongelmia, samoin miehen vanhemmilla, ja parilla muullakin lähipiirissä olevalla, joten mä toivon kyllä sydämmestäni että kaikki saisi paremman terveyden.
Kaiken muun melkeen voikin ansaita. Lapsen (toisen) toivoisin joskus saavani, mutta se jää haaveeksi, sen tiedän.
 

Yhteistyössä