Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Q:Mullakin on. Sataa. Voisin ottaa vaikka yrjötaudin että ois edes jotain, takaisin perusasioihin...[/quote
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin tulla bylsimään sua. Käviskö?
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:mie en jaksas tehrä ruokaa tuolle iltavuoroon lähtijälle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin tulla bylsimään sua. Käviskö?
päivän paras!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin tulla bylsimään sua. Käviskö?
päivän paras!!!![]()
Mua on usein kehuttu parhaaksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin tulla bylsimään sua. Käviskö?
Tuutko meillekkin?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin tulla bylsimään sua. Käviskö?
päivän paras!!!![]()
kiva, suklaakin alkaa jo tökkiin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin tulla bylsimään sua. Käviskö?
Tuutko meillekkin?![]()
![]()
Voisin mä tullakin, kunhan muilta kiireiltä ehdin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin tulla bylsimään sua. Käviskö?
päivän paras!!!![]()
Suklaareikään mä en koske. Soon homojen hommaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin tulla bylsimään sua. Käviskö?
Tuutko meillekkin?![]()
![]()
Voisin mä tullakin, kunhan muilta kiireiltä ehdin.
Ok, tuu kun joudat, mä riisun valmiiks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin tulla bylsimään sua. Käviskö?
päivän paras!!!![]()
suklaa= seksin korvike..
mulla on...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin tulla bylsimään sua. Käviskö?
päivän paras!!!![]()
suklaa= seksin korvike..
Jaa. Ei mulla vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:mulla on...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin tulla bylsimään sua. Käviskö?
päivän paras!!!![]()
suklaa= seksin korvike..
Jaa. Ei mulla vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:mulla on...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin tulla bylsimään sua. Käviskö?
päivän paras!!!![]()
suklaa= seksin korvike..
Jaa. Ei mulla vaan.
Miks sulla on niin?
Ootko muuten koskaan kokeillut seksiä ja suklaata yhtä aikaa nautittuna?
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:mulla on...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin tulla bylsimään sua. Käviskö?
päivän paras!!!![]()
suklaa= seksin korvike..
Jaa. Ei mulla vaan.
Miks sulla on niin?
ei oo ukkoo, ja oon.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:mulla on...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin tulla bylsimään sua. Käviskö?
päivän paras!!!![]()
suklaa= seksin korvike..
Jaa. Ei mulla vaan.
Miks sulla on niin?
ei oo ukkoo, ja oon.![]()
Ei oo ukkoo ja kokeiltu on. Siis suklaata ja sooloseksiä vai?