Mulla on tylsää *puuh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Jouduin päästään tuon äijänki tonne pohojoseen ku ei sen kesäloma oo vielä alkanu ja nyt mää sitten yksin olla möllötän yssisseni täälä eteläsä ku en päässy mukaankaan lähteen.

Oon jopa tunnin jo ollu yksin, tylsääääää.. Piristäkää, keksikää jotai jännää, anyone?!

Mä kans, mä kans. :D :wave:

:D Vai pidetäänkö silleen niinku "näyttö", vähän niinku mitä asuntojen kans..

Lopulta voidaan lyödä leima "Approved by Palsta" :D

Sai toi äijä eilen kehui ku näin vanhaa duunikaverii piiiiiitkästä aikaa. Ku oon aina ihan riuku ollu ja tää on eka mies joka on mua saanu lihotettuu :D 8 kiloo tullu 2 kuukauden aikana.. :whistle:

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
:D Vai pidetäänkö silleen niinku "näyttö", vähän niinku mitä asuntojen kans..

Lopulta voidaan lyödä leima "Approved by Palsta" :D

Sai toi äijä eilen kehui ku näin vanhaa duunikaverii piiiiiitkästä aikaa. Ku oon aina ihan riuku ollu ja tää on eka mies joka on mua saanu lihotettuu :D 8 kiloo tullu 2 kuukauden aikana.. :whistle:

Joo tai sit ihan läpikotanen katsaus markkinoiden tapaan. :D

"Tässä oiva uros: hampaat tallessa, nuori ja voimakas..."

mamut on takuumenestys, imetys myös, päiväkodit ei välttämättä aina aiheuta kovaa ryöppyä, vaistovanhemmuus sen sijaan kyllä luo paskavuoria :D jos ei sitten muu nappaa niin uskonto / politiikka on myös vanhoja klassikkoja :D

Entä jos noi kaikki on jo sen verran koluttuja aiheita ettei mikään nappaa, ei sul ois suositella jotai uutta aihetta? :D

Uusimmat

Yhteistyössä