K
Kia
Vieras
Jonkun vanhemman herrasmiehen kanssa
Oon ollut pitkään sinkkuna ja noista omanikäisistä ei oo mihinkään
Mennään hotelliin yöksi.
Jännittää
Jännittää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jonkun?? Et siis vielä tiedä kenen kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jonkun?? Et siis vielä tiedä kenen kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja vilpusteri:Etkö tunne etukäteen? Mitä jos sillä roikkuu takapuoli ja on sellainen vanha iho? Tai mistä minä tiedän mikä ketäkin innostaa?... Pidä hauskaa siellä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jonkun?? Et siis vielä tiedä kenen kanssa?
No enOon mä kuvan nähnyt
Ja kyl mä nimen tiiän, mut ei oo samasta kaupungista kun mä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jonkun?? Et siis vielä tiedä kenen kanssa?
No enOon mä kuvan nähnyt
Miten olette treffit sopineet?
Alkuperäinen kirjoittaja akka:Kaikki ne alkuun aina ventovieraita on,onnistuneita reffejä ap =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jonkun?? Et siis vielä tiedä kenen kanssa?
No enOon mä kuvan nähnyt
Yhden saitin kautta..
Ollaan puhuttu puhelimessakin. Ja on ihan sellainen hotelli missä on respa 24/7 auki et saan apua jos tarvinvaikkei mua se pelota. Seksinnälkäinen ukkomies, molemmat saa mitä haluaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jonkun?? Et siis vielä tiedä kenen kanssa?
No enOon mä kuvan nähnyt
Yhden saitin kautta..
Ollaan puhuttu puhelimessakin. Ja on ihan sellainen hotelli missä on respa 24/7 auki et saan apua jos tarvinvaikkei mua se pelota. Seksinnälkäinen ukkomies, molemmat saa mitä haluaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bb:vai et vanhempi mies jota et tunne... vähän epäilyttää... no mut toivottavasti on hauskaa, maha ei roiku, ja homma toimii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:Alkuperäinen kirjoittaja akka:Kaikki ne alkuun aina ventovieraita on,onnistuneita reffejä ap =)
kiitos. toivon tosiaan et tää ois se juttu, sillon tällön tapailua, vakituista en halua![]()
No enOon mä kuvan nähnyt
Yhden saitin kautta..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kia:Alkuperäinen kirjoittaja akka:Kaikki ne alkuun aina ventovieraita on,onnistuneita reffejä ap =)
kiitos. toivon tosiaan et tää ois se juttu, sillon tällön tapailua, vakituista en halua![]()
En voi kuin halveksia sinua ja tätä miestä, jos kyseessä todellakin on ukkomies. Etsi joku sinkkumies silloin tällöin tapailuasi varten!
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:Alkuperäinen kirjoittaja bb:vai et vanhempi mies jota et tunne... vähän epäilyttää... no mut toivottavasti on hauskaa, maha ei roiku, ja homma toimii![]()
No vanhempi ja vanhempi, 56v ja itse oon 28v![]()