Mulla on tänään synttärit

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
[QUOTE="vierailija";29286944]Ja tulit kerjäämään onnitteluja! Oikeita ystäviä kun ei lie ole.[/QUOTE]

Pitäskö sun vittuilla niille sun ihan oikeille ystäville? Ne varmaan arvostaa sitä enemmän
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Peyote
[QUOTE="vierailija";29286944]Ja tulit kerjäämään onnitteluja! Oikeita ystäviä kun ei lie ole.[/QUOTE]

Ei noin voi sanoa. Pitäisi sanoa, että "sinulla ei liene oikeita ystäviä" jos välttämättä haluat käyttää tuota kömpelöä "lie" tai "liene" ilmaisua.
 
ok
Onnea! Pidätz juhlia? Mulla 6 viikon päästä hynttärit ja aattelin pitää jotkut kestit kavereille. En oo viiteen vuoteen juhlinut synttäreitäni muuta kuin perheen kesken, 33 vois olla ihan hyvä luku juhlia.
 
Peyote
Onnea! Pidätz juhlia? Mulla 6 viikon päästä hynttärit ja aattelin pitää jotkut kestit kavereille. En oo viiteen vuoteen juhlinut synttäreitäni muuta kuin perheen kesken, 33 vois olla ihan hyvä luku juhlia.
En taida pitää erityisemmin juhlia. Käytiin kyllä syömässä ja elokuvissa lasten ja miehen kanssa, sillä on parin viikon sisällä myös synttärit.
 
Taas vuosi vierähti ja mittari eteenpäin kierähti. Elä niin, että kierto jokainen, olisi hyvä ja ihmeellinen.


Hyvää synttäriä:flower:
 

Yhteistyössä