K
Kia
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja valtakunnanmasentaja:LIsää infoa!!!!![]()
No oikein herrasmies oli. Tavataan kyllä uudestaan. Oli oikein kiihkeä yö
Sillä on tulossa joku seminaari laivalla ja pyysi mua mukaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja valtakunnanmasentaja:LIsää infoa!!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mimmi:Jos nyt ihan seksistä vaan on kyse, niin kyllä mä valkkaan pokan ihan ulkonäön ja käytöksen perusteella. Ei siihen tarvi jaaritteluja puhelimessa tai meilailla.
Mikä vika baaripokassa on? Sehän on kivaa. Ensin vähän biletetään ja sitten jatkoilleKivempaa seksikin kun muuten ensin heitetty läppää ja pidetty hauskaa. Saa vinkkiä et kannattaako sinne jatkoille edes lähtee.
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:Alkuperäinen kirjoittaja valtakunnanmasentaja:LIsää infoa!!!!![]()
No oikein herrasmies oli. Tavataan kyllä uudestaan. Oli oikein kiihkeä yö![]()
Sillä on tulossa joku seminaari laivalla ja pyysi mua mukaanmut en tiedä vielä lähenkö.
Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:todistappa kia olevasi nainen. mitä sinulla oli päällä treffelillä? kerro jotain muutakin yksityiskohtia..
Alkuperäinen kirjoittaja Mimmi:Jos nyt ihan seksistä vaan on kyse, niin kyllä mä valkkaan pokan ihan ulkonäön ja käytöksen perusteella. Ei siihen tarvi jaaritteluja puhelimessa tai meilailla.
Mikä vika baaripokassa on? Sehän on kivaa. Ensin vähän biletetään ja sitten jatkoilleKivempaa seksikin kun muuten ensin heitetty läppää ja pidetty hauskaa. Saa vinkkiä et kannattaako sinne jatkoille edes lähtee.
Alle 70v miehillä ei roiku jos pitävät huolta itsestään, nuorillakin roikkuu jos eivät pidä. Ihokaan ei ole vanha kuin vasta todella vanhana, joku 50-65 ei normaalisti juurikaan huomaa eroja ihossa verrattuna nuoreen aikuiseen.Etkö tunne etukäteen? Mitä jos sillä roikkuu takapuoli ja on sellainen vanha iho? Tai mistä minä tiedän mikä ketäkin innostaa?... Pidä hauskaa siellä =)
Varsinaisia "ilmaista" seksiseuraa tarjoavia nettisivustoilta ei tahdo löytyä, tai siis löytyy miehiä, mutta ilmaisia seksiseuraa hakevia naisia ei netin seksitrefisivustoilla juuri ole. Naiset kun huomaavat pian että seksiseurailmoituksilla voi myös rahastaa. Kuka sen jälkeen hoitaa yhden illan kutinaansa ilmaiseksi, kun saa panon lisäksi myös valuuttaa???
Moi, mitä mieltä olette seksitreffeistä? Ja onko kenelläkään kokemuksia? Mistä te ylipäätään löydätte rehellisiä ja NORMAALEJA ihmisiä netistä?