Mulla on tää koko viikko ihan omaa aikaa 24/7!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hiljaisuus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hiljaisuus"

Vieras
Tiiättekö, että mä en oo kertaakaan avannut edes telkkaria sunnuntain jälkeen kun talo tyhjeni. En kertaakaan. Nyttenkin istun täällä täysin hiljaisessa talossa. Mä niin nautin tästä hiljaisuudesta. Siitä, ettei tartte laittaa kenellekään ruokaa. Ei tartte selvitellä kenenkään riitoja, ei tartte puhua, ei kuunnella meteliä, ei oo pakko tehdä yhtään mitään (paitsi käydä töissä vielä pari päivää).

Kohta vaihdan yökkärin päälle ja otan jonkun hyvän kirjan ja kömmin sänkyyn. Tähän aikaan. Eikä edes haittaa jos nukahtaa yöunille. Se jos mikä on luksusta.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
mä kans täällä IHAN YKSIN. pari päivää meni ihmetellessä mutta nyt osaa jo alkaa nauttia :D ikävähän noita lapsosia on mutta pitää yrittää vaan ottaa tästä rauhasta kaikki irti!

Mä osaan vielä olla ikävöimättä niitä riiviöitä, mutta kyllä mä tiiän että loppuviikkoa kohden mä rupeen odottelemaan sitä hetkeä että saan ne taas takaisin kotiin :)
Seuraava "viikko omaa aikaa"-rupeama tulee vasta vuoden päästä, koetan siis fiilistellä ja nauttia joka ainoan sekunnin joka tätä onnea kestää.

minä odotan elokuuta. Lähden helsinkiin ja olen viikonlopun yksin hotellissa. Tietenkin tapaan kavereitani päivisin yms. Mutta iltaisin voin vaan olla huoneessa, lillua kylpyammeeessa ja mennä nukkumaan milloin haluan ja lukea hömppää.. Niin ja käydä valmiilla aamupalalla.. :D seuraavan kerran moista saattaa tapahtua ehkä kesällä 2014 kun joulukuussa syntyy toinen lapsi (ensimmäinen vähän päälle vuoden). On toiveena imettää toinenkin vuoden ikäiseksi, joten sittenpä ens kesänä en oikein pääse minnekkään..

Nauti ap! :)

Yhteistyössä