Mulla on sitte pettämätön tuuri!

Tulin suihkusta ja hyppelin täällä alusvaatteissa, huoltomies tuli sitte omilla avaimilla sisälle ku en ollu avannu ovea (joo kuulin että ovikello soi mut olin siellä suihkussa)... Tarkistavat ikkunoiden tiivisteitä, eipä siinä, johan se minut näki niin pyysin peremmälle ja olin koko vierailun ajan alusvaatteisillani. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Olit siis koko vierailun muka alusvaatteillasi?EN USKO :D
Usko pois, seisoin eteisessä ja kylpytakkia en edes omista, olis pitäny muka lähteä vaatteita pukemaan??? Ehei, siinä ku huoltomies oli astumassa jo ulos ovesta niin aloin vetää verkkareita jalkaan... :ashamed:

Jotenki sitä niin jähmetty ja järkytty että minun omaan kotiin voi vieraski ihminen tulla avaimilla sisälle... :D

:LOL: :LOL:
Eikä!!
Mut hei mä tiedän ton "jähmettymisen" tunteen... :ashamed:
Vanhassa kodissa kun asuttiin, ni meiän naapuritalossa asui sellate eläkeläispariskunta, joilla oli kasvimaa meiän kuusiaidan takan. Kuusiaidan yli näkyi ainoostaan yläkerran ikkunasta.
Miepä olin sit siellä yläkerran huoneessa saunasta tultuani hakemassa päällepantavaa, ja pimentävä rullaverho oli kii. Kauheen pimmeetä, eihän tuota mitään kaappiin nähny. Jotenka heitin pyyhkeen siihen sängylle ja availeen rullista. Jooh, ja se ikkuna siel ylhäällä on viel sellate normia isompi, eli melkein lattianrajasta katonrajaan...
RÄPS, verho auki ja eikö jumalauta se naapurin pappa ollu kasvimaalla kottikärryjees kans. Papan loksahti suu auki ja kottikärrytki men että humpsista vaan kylelleen ko jäi käsi pystyssä seisoon suu auki :eek:
Ja SIIHEN jähmetyin mie. Etä morjens vaan, moikkasin takas, enkä tajunnu siittä ikkunan eestä mihkään ees siirtyä... :ashamed: :ashamed:
Kun sain itteni liikkeelle, huikkasin miehelle että mees pihalle kurkkaan ettei naapurin pappa saanu slaagia, ku oli niin pelästyneen näkönen.
Arvatkaas olinko korvat punasena seuraavana aamuna postilaatikolla kun pappa oli samaan aikaan hakemassa lehteensä ;)

Mä olin kerran nukkumassa kun huoltomies tuli aamulla. Menin vaan kylmän viileesti takasin nukkumaan kun olin avannut oven... Asuin muuten vielä yksiössä. Enhän mä sit kuitenkaan osannut nukkua kun vieras mies oli talossa....
No ei se enää niin vieras ole ja hyvin osaan nukkua vaikka tämä samainen mies asunnossa ja yksiökin on vaihtunut kolmioksi....

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Mä olin kerran nukkumassa kun huoltomies tuli aamulla. Menin vaan kylmän viileesti takasin nukkumaan kun olin avannut oven... Asuin muuten vielä yksiössä. Enhän mä sit kuitenkaan osannut nukkua kun vieras mies oli talossa....
No ei se enää niin vieras ole ja hyvin osaan nukkua vaikka tämä samainen mies asunnossa ja yksiökin on vaihtunut kolmioksi....
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Mulle tuli tästä mieleen kun joskus aikoinaan kun tuo miun ukko asu yksiössä, kun siinä talossa jotain putkia uusittiin (tai jotain remppaa tehtiin) niin oli ukko joskus päivällä heräilly ja kattonut että jaa, täällä on se remppamies käyny. No oli samassa kerroksessa ollu kun ukko lähti vähän ajan päästä ulos ja kuulemma vaan naureskellu. Hyvät unenlahjat oli toisella kun ei heränny vaikka korvanjuuressa porailtiin. :D

Työkavereilta kuulee mukavia juttuja siitä, kuinka naisasiakkaat tulevat avaamaan oven jopa yläosattomissa. :LOL:
Eipä ole mulle vielä tullut eteen muita kuin muutama kalsareissaan hilluva mies. :D

Yhteistyössä