Mulla on paha pelko, pelkään et poliisit tulee ovelle ja vie mut pois, sormenjälkiä tms löytynyt jostain rikospaikalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyytyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyytyy

Vieras
siis tällaisia mä mietiskelen :( Lähti tämä pelko siitä, kun pihalle tuli kerran poliisiauto ja näin kun tulivat meidän rappuun, ovisilmään tietysti heti katsomaan kenen asuntoon menevät ja ne pimpottivatkin meidän ovikelloa :o kyselivät jotain ihan vierasta tyyppiä ja kun sanoin ettei sellainen asu täällä, kiittivät ja toivottivat hyvät päivänjatkot

Pelkään, että olen ollut jossain ja sormenjälkeni ovat jääneet sinne, joku ihminen on tapettu ja epäilevät minua. En voi olla rauhassa kotona, kun pelko tulee aina välillä, että entä jos ovikello soi. Olen ottanut ovikellon pois toiminnastakin kun pelästyn sen ääntä aina niin kovin

Vaikka sormenjälkesi löytyisikin jostain rikospaikalta, niin onko mahdollista että sormenjälkesi löytyy myös poliisin arkistosta?

Eli oletko aikaisemmin tehnyt jotain miksi sormenjälkesi olisi otettu? Jos näin ei ole, voit olla nyt rauhassa.

Ihan puhtaasti mielikuvituksen tuotetta, lähti tosiaan tuosta, kun poliisit kävivät ovella. Pelästyin tietysti hirveästi kun olin kytiksellä ja pimpottivatkin meidän ovikelloa :(

Onko toi sun ensimmäinen tommoinen tolkuttoman pelon aihe?
Onhan se tietysti melkoinen yliärsyke tuommoinen, ja kai siinä yhdistyy kaksi asiaa sitte vielä - että on hiukan rumaa vakoilla ovisilmässä, ja sitte kun siitä tulee poliisi rankaisemaan samalla sekunnilla kun olet tekemässä sitä, niin se on melkoinen tälli sinne lapsellisempiin aivokerroksiin.

Ja sitte ihmisaivo alkaakin etsiä selitystä hirvittävälle pelolle, ja kehitellä näitä ikään kuin järkeviä syitä, miksi kannattaa pelätä niin paljon. Sitten peliin tulee mukaan kaikki rikossarjat mitä olet ikinä nähny, jne.

Haes nyt apua, kun tommoisia pelkoja voidaan helposti sammuttaa. Kun jos elät sen pelon vallassa ja sitä palvellen ja väistellen, niin sitte alat vaan rajoittaa elämääs aina kummallisemmin tavoin, kunnes alat pitää itte itteäs hulluna ja menee itsetunto. Hus hus, puhelimeen siitä!

Yhteistyössä