Mulla on paha olla! Erään naisen takia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:
Netissä on niin helppoa,kivaa ym. arvostella provosoida. Monenko mielipiteet olisi aivan samoja , jos nokakkain tavattaisiin. Ja Minä itse en ole muita kummempi tässä asiassa. =)

Minä seison sanojeni takana niin täällä kuin IRL:ssä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja ihan oikeasti: mä en missään nimessä lähde mukaan tuohon, että vika olisi minun pääkopassani. Sehän se viimeinen virhe olisi, alkaa epäillä itseään kun tätä kuitenkin on jatkunut jo vuosia. Varsinkin, kun mies ja lähimmät ystävätkin tietävät homman nimen ja ovat ihmetelleet asiaa kanssani. Eli olemmeko me kaikki päästämme sekaisin...?

vika ei ole sussa, muista se... se on siinä naisessa se vika :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kunnon "Käsi joka kehtoa keinuttaa" meininki.. Ap, ei ystävät ja sukulaiset käännä selkää vain siksi, että joku uusi ihminen tulee heidän elämään ja puhuu heidät pikku sormensa ympärille. Tuo kuulostaa jo aika pahasti pakkomielteelle:/ "Alun raivo on muuttunut silkaksi peloksi ja pakokauhuksi, olo on lamaantunut" kuulostaa jo aika, nyt-olisi-aika -varata-aika-terapeutilta..

Just näin. Ei ystävä käännä selkää jonkun kolmannen ihmisen takia. Etköhän kuvittele asioita nyt liikaa. Miten jokainen ystävä voisi toimia näin, yhden vielä ymmärtäisin koska meitä on moneen junaan. Sä olet nyt jäänyt liikaa pohtimaan tätä juttua ja olet sekoittanut pääsi.

Voin uskoa että joku voi olla tällainen ämmä kuin kuvailemasi nainen mutta tuota ystävä sun muuta kaikkoamista en oikein voi uskoa. Jokin tässä nyt mättää.

On ikävä kyllä olemassa ihmisiä, jotka toimivat ja tekevät näin "lapsellisesti", ilkeästi ja inhottavasti. Perinteiset käytösmallit ja moraali ei toimi tällaisten ihmisten kanssa pelatessa. Välillä ei voi kuin haukkoa henkeään toisen röyhkeyden vuoksi.
Olkaa onnellisia, jos omalle polullenne ei tällaisia ihmisiä ole vielä osunut.

Minä kerron oman tarinani, olen törmännyt samanlaiseen ihmiseen..

Hän oli mieheni eksä ja kun aloimme kunnolla seurustelemaan miehen kanssa, hän aneli miestäni takaisin. En jaksa kertoa niitä tapoja miten, mutta hän lähetteli kuvia itsestään ja rakkauskirjeitä, tekstiviestejä, sähköposteja.

Hän tajusi minun olevan kuvioissa ja suuntasi tarmonsa minuun. Pienessä kylässä hän alkoi systemaattisesti mustamaalaamaan minua. Sain ikäviä yhteydenottoja niin sähköpostitse kuin tekstiviestitse. Vaihdoin puhelinnumeroani.

Tilannetta kesti vuoden, kun hän alkoi oikeasti käyttäytyä häiriintyneesti. Hän kirjoitteli nimilläni esimerkiksi keskustelupalstoille ja sillä tavalla että vaikuttaisin hullulta sekä myös että vainoaisin häntä. Hän myös levitti tätä huhua ympäri pientä kaupunkiamme.

Hän soitteli miehelleni ja itkien huusi puhelimeen, miksei hän kelpaa ja haukkui minua lukuisin eri tavoin. Koska tilanne oli näin pitkällä, mies ja minä kuuntelimme kaiuttimesta hänen puheluitaan.
Myöhemmin hän soitti minulle ja kertoi että niissä puheluissa missä hän oli kaiuttimessa (tietämättään ) mieheni haukkui minua.

Otin yhteyttä keskustelupalstojen moderaattoreihin, he varmaan saivat tilanteen netissä rauhoittumaan. Mies vaihtoi puhelinnumeroaan.

Karmivaa tässä naisessa on se, että hän on kasvattanut hiuksensa yhtä pitkäksi kuin minun ovat, värjännyt ne samanväriksi, sekä on alkanut harrastaa samoja harrastuksia kuin minä.

Olemme miehen kanssa muuttamassa toiselle paikkakunnalle, niin töitten kuin tämän naisen takia.
Haluamme saada elämämme rauhalliseksi sekä ajan toisillemme.

Joten, ap:n tarina on ihmeellinen, mutta todellisuus on tarua ihmeellisempi.

Edellä, eräs tarina, kirjoittaa hyvin tuttua tekstiä. Pienelle paikkakunnalle muutto minullakin, jossa miehen ex mustamaalasi ja kertoili minusta mitä omituisempia juttuja ihmisille. Mukaansa sai mm. anopin, naapureita ja miehen tuttuja. Olin kuulemma seurustellut aiemmin rikollisen kanssa, minulla oli paha sukupuolitauti ja anopille se pahin, että olen tullut ryöväämään miehen omaisuuden jne.
No nainen kuoli mutta tarut jäivät elämään onnellisina tällä pienellä paikkakunnalla.
Ei minulla ainakaan ole syytä epäillä apn tarinan aitoutta.

Mulla tosiaan tällä hetkellä aivan sama tilanne. Olisi ihana vaihtaa kuulumisia, välillä on parempia päiviä ja välillä huonompia. Tuntuu tosi pahalle, että jotku ihmiset voivat olla niin pahoja. Ja itse kun ei voi kun sivusta seurata tilannetta, narsisti kun vaan jatkaa tekemisiään vaikka itse yrität asettua asian yläpuolelle :( Olisiko sulla antaa jotain meiliosoitetta, niin voisin ottaa sinuun yhteyttä?

Yhteistyössä