Mulla on ongelma.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis kun tässä pari viikkoa sit (noin) meillä piti olla sukulaisille ne tyttöjen (5v ja 14v) synttärit.
Nyt 2-3 viikon päästä ois seuraavat synttärit ajankohtaisena... yks tyttö täyttää 3v ja siitä viikko, niin poika täyttää 11v. Näille siis olis tarkoitus järkätä sukulaisia varten yhteissynttärit... mutta se ongelma on: Järjestääkö, vaiko ei?

Kun kukaan ei tullut tyttöjenkään synttäreille, niin onks mitään ideaa taas järjestää juhlia, ja sit jos kukaan ei taaskaan tule... pettymyksiä taas!
Ja toisaalta, jos juhlat järkätään, ja vieraita tulisikin, niin miltä tytöistä tuntuu, kun heidän juhliinsa ei kukaan välittänyt tullakkaan, vaikka ensin lupasivatkin, ja sit mitään ilmoittamatta jättivät tulematta :/

piditkö niinkun aikuisillev avaiko lapsille. eihän kesällä lapset pääse synttäreille

ja itse ainkain enen juhlien järjestämistä aikuiseille selvitän onko niillä menoa silloin..

Mä päivittelin sun sukulaisia jo edellisten synttäreiden kohdalla, mutta en voi olla päivittelemättä taas. Miksi ihmeessä ne ei tule? :o Onko ne jotain mörököllejä?

Mites kaverit, jos kutsuis vaan niitä, eikä sukulaisia ollenkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
piditkö niinkun aikuisillev avaiko lapsille. eihän kesällä lapset pääse synttäreille

ja itse ainkain enen juhlien järjestämistä aikuiseille selvitän onko niillä menoa silloin..

Siis sukulaisille (lasten, isovanhemmat + kummit = aikuisia, muutama serkku = lapsia ).
Viimeks kysyin, ja sanoivat, että pääsevät silloin... mutta kukaan ei tullut sit kun odotettiin.
Vaan mitäpä sanon lapsille, jotka kysyvät, että eiks kummeja vois kutsua... *huokaus*

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:

Siis sukulaisille (lasten, isovanhemmat + kummit = aikuisia, muutama serkku = lapsia ).
Viimeks kysyin, ja sanoivat, että pääsevät silloin... mutta kukaan ei tullut sit kun odotettiin.
Vaan mitäpä sanon lapsille, jotka kysyvät, että eiks kummeja vois kutsua... *huokaus*

Tuli vaan mieleen, odottivatko vielä lopullista kutsua :o ? Jos ajattelivat sinun alustavsti kyselevän mahdollisia päiviä?

Onpas ikävää! Mutta joku jo sanoi niin järjestäkää perheuhlat. Voithan kutsua sukulaisia, tulevat teidän juhliin tai ei.
Täytyyhän lapsen synttäreitä sentäs edes kotiväen juhlia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Mä päivittelin sun sukulaisia jo edellisten synttäreiden kohdalla, mutta en voi olla päivittelemättä taas. Miksi ihmeessä ne ei tule? :o Onko ne jotain mörököllejä?

Ei ne kai mitään mörököllejä oo, kun kuitenkin toisten synttäreillä käyvät :/
Mie tässä just aloin kyllä miettimään, että se oon kyllä nykyään aina mie, joka heille soittelen... Mulle ei juurikaan kukaan redes soittele. Jos se mörkö oonkin sit mie :ashamed:

Kun noita kavereitakaan ei oikeen oo... siis lasten kaverit on kuka missäkin lomilla jne :/

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Tuli vaan mieleen, odottivatko vielä lopullista kutsua :o ? Jos ajattelivat sinun alustavsti kyselevän mahdollisia päiviä?

Mutta kun me lähetettiin kutsut, jossa vielä ilmoitettiin päivät ja pyydettiin vastausta, joita niitäkään ei tullut kun yksi kieltäytyminen :|

Mulle kyllä tuli pahamieli lasten puolesta, kun tämän luin :(

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

Ei ne kai mitään mörököllejä oo, kun kuitenkin toisten synttäreillä käyvät :/
Mie tässä just aloin kyllä miettimään, että se oon kyllä nykyään aina mie, joka heille soittelen... Mulle ei juurikaan kukaan redes soittele. Jos se mörkö oonkin sit mie :ashamed:

Kun noita kavereitakaan ei oikeen oo... siis lasten kaverit on kuka missäkin lomilla jne :/

Mörökölli on sellainen, joka vaan pysyy kotikolossaan eikä halua tavata ihmisiä, joten et sä voi sellanen olla, kun yrität kutsua sukulaisia kylään :) Ei oo kivaa että sanoo voivansa tulla eikä tulekaan. Minä loukkaantuisin enkä soittelisi enää.

Alkuperäinen kirjoittaja noin tekisin:
Onpas ikävää! Mutta joku jo sanoi niin järjestäkää perheuhlat. Voithan kutsua sukulaisia, tulevat teidän juhliin tai ei.
Täytyyhän lapsen synttäreitä sentäs edes kotiväen juhlia.

Toki juhlitaan kotiväen kesken, mutta kun lapsille on aina pettymys, jos odottavat vieraita, jotka ei sit tule kuitenkaan.
Nyt kyselevät meinaan taas sitä, että josko lähetetään kutsuja... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:

Mutta kun me lähetettiin kutsut, jossa vielä ilmoitettiin päivät ja pyydettiin vastausta, joita niitäkään ei tullut kun yksi kieltäytyminen :|

Mulle kyllä tuli pahamieli lasten puolesta, kun tämän luin :(

Uskomatonta käytöstä aikuisilta! Tosi tylsää lapsille.

Kai juttelit näiden sukulaisten kanssa myöhemmin ja kerroit minkä pahan mielen he olivat tuottaneet!

Kai juttelit näiden sukulaisten kanssa myöhemmin ja kerroit minkä pahan mielen he olivat tuottaneet!

No en :ashamed: , kun mie en viitsi soitella moisesta asiasta (tulee vaan paha mieli uudestaan) ja kukaan ei oo mullekkaan soittanut... edes pahoitellakseen :/

No en :ashamed: , kun mie en viitsi soitella moisesta asiasta (tulee vaan paha mieli uudestaan) ja kukaan ei oo mullekkaan soittanut... edes pahoitellakseen :/

Olisin jotenkin kyllä tehnyt tiettäväksi näille aikuisille miten olivat toimineet

:hug: toivottavasti teillä tulevat juhlat menevät paremmin!

Meillä ihan sama homma. Ja just olis taas synttärit. Päätettiin että lähdetään koko porukka Korkeasaareen synttärivieraiden sijaan. Katotaan uusiks ens vuonna kun synttäriputki taas aukeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
koskas sitä kakkua sitten saakaan? Ei kyllä sukua olla... B)

:D
5.-6.7. olis viikonloppu noiden sankareiden synttäreiden välissä, että silloin vähän kaavailin juhlia... Tai siis kakkua ja sellaista.
Ja saa meillä toki laulaakin, jos laulattaa ;) :whistle:

en mie kehtaa :whistle: :D ...ainakaan alku illasta :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Pitäkää mukavat perhesynttärit ja unohtakaa sukulaiset! =)

Minäkin tekisin mielelläni niin mutta kun....tuo miehen juhliva suku...aina pitää olla pippalot.

Peesi, näin meillä vietetty aina, muksut saa sitten pihalta tuoda kavereitaan jos tahtovat
:D

Yhteistyössä