mulla on ongelma, liittyen erääseen KUOLLEESEEN julkisuuden henkilöön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikuinen teini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikuinen teini

Vieras
Oon iältäni 22 vuotias, ja oon jotenkin ihan rakastunut erääseen kuolleeseen rock muusikkoon, hän kuoli nuorena huumeiden yliannostukseen. En jotenkaan pysty olemaan ajattelematta häntä, se tulee mun uniin ja fantasioin hänestä myös. Ja päivisin katselen hänen kuviaan ja katselen hänen videoita. Ja nyt vielä tilasin pari isoa julistetta joissa hän on, ja suunnittelin laittavani ne makkariini. Tää on ihan uskomatonta, mä ymmärtäisin tällasen "hysterian" joltain 12 vuotiaalta mut mä oon kuitenki "aikuinen" mulla on lapsi ja mies myös.. Oon jotenki ihan sekasin :O

Mä oon 26 ja haaveilen muutamasta muusikosta. En oo aatellu et se ois mitenkään ihmeellistä tai väärin. Se on ihan parasta kun on illalla katellu paljon jotain videoita niin sit ne tulee uniin :heart: :p

Minullakin oli julkkisihastus näin vanhana, kunnes tajusin, että liittyi äitisuhteeseeni (joka paska) ja hohto himmeni tai oikeastaan juttuhelpotti ymmärtämään sitä. Kyseinen ihminen samalla tavalla sekaisin kuin muori. Jotakin tarkoitusta se ihastus sinullakin varmaan palvelee.

no olihan siinä lapsuudessa (ja teini iässäkin vielä) kaikenlaista.. En tiiä mistä tää ihmeellinen kiihko häneen liittyen johtuu! ja tiiän et se oli päästään sekasin, narkkari jne mut jotenki se vaan viehättää mua :D

Mä kans näin nuorena uniakin Sidistä. Sid on edelleen ihana. Mutta en nyt sentään enää idolisoi sitä tollai kuten ap. Julisteet oon jo hukannu. :)
Sid+Vicious.jpg
:heart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Muija fantasioi jätkätä, joka oli älyllisesti vajaa, surkea soittaja, narkki ja murhaaja.
Hyvin menee sullakin. Mitä jos laittaisit kirjeenvaihtoilmoituksen vaikka Alibiin. Linnassahan noita kuvailemani kaltaisia luusereita on pilvin pimein.

Lemmy sentään on Äijä ja muusikko.

Yhteistyössä