E
"elämä"
Vieras
Se saattaa antaa mulle voimia tehdä merkittäviä päätöksiä. Ne päätökset voivat johtaa joko todella hyviin asioihin tai todella pahoihin asioihin. Mulla on siis ongelma. Uskallanko ottaa suuren askeleen? Uskallanko hypätä tuntemattomaan? Uskallanko elää vai jätänkö hyppäämättä ja kadun loppu elämäni katkeroituen lopulta ilkeäksi vanhaksi ämmäksi, jonka elämä varastettiin? Siltä musta nimittäin tuntuu, jos en hyppää.